Werbe Grand Prix priznanje za Istrien Magazin

NAJPOŽELJNIJA MARKETINŠKA NAGRADA ZA TZ ISTARSKE ŽUPANIJE
Publikacija Turističke zajednice Istarske županije, koja izlazi jednom godišnje, dobitnik je najpoželjnije marketinške nagrade za turističke publikacije. Nagrada je dodijeljena na svečanosti održanoj u bečkom hotelu Vienna Hilton.


Fantastičan uspjeh Turističke zajednice Istarske županije:  ISTRIEN MAGAZIN, čiji je izdavač Dr. Wolfgang Neuhuber i njegova agencija A.R.T. RedaktionsTeam,  potaknuti direktorom Turističke zajednice Istarske županije g.dinom Denisom  Ivoševićem u suradnji sa stručnjakinjom za medije, Katharinom Göschl (KG Media), za svoju je inovativnu marketinšku koncepciju  osvojio TAI Werbe Grand Prix 2013 nagradu za međunarodne turističke publikacije. Nagrada je dodijeljena na svečanosti održanoj u srijedu 12. lipnja, u hotelu Vienna Hilton u Beču.


„S obzirom na veliku konkurenciju turističkih publikacija na ovom natječaju ovo je dojmljivo priznanje za Istrien Magazin" raduje se Dr. Wolfgang Neuhuber, čija ekipa A.R.T. RedaktionsTeam već 15 godina koordinira uspješnu tiskovno-promidžbenu kampanju za cjelokupno njemačko govorno područje. Istrien Magazin nije samo odlično prihvaćen od strane krajnjih korisnika, što dokazuju tisuće individualnih narudžbi preko foruma na webu i ostalih društvenih mreža, on je jednako tako popularan na važnim turističkim sajmovima u Austriji, Njemačkoj i Švicarskoj, na kojima se predstavlja Istra. 

Međutim, posebno značenje Istrien Magazina dolazi do izražaja kod takozvanih opinion leadera koji ga rado i uspješno koriste za potrebe turističkih ureda te u konačnici i kao potporu PR-aktivnosti raznih medija i individualnih novinara. „Ovaj je magazin svjesno novinarski orijentiran prema  krajnjim kategorijama korisnika i pruža mnoštvo redakcijski provjerenih informacija", objašnjava Wolfgang Neuhuber svoju uspješnu promidžbenu filozofiju. „Kompetentan sadržaj uključujući i atraktivna grafička rješenja, koja je ponudila autorica i grafičarka Karin Hauenstein-Schnurrer, stalna je motivacija novinara da se dodatno informiraju o Istri te da u svrhu vlastitih reportaža i sami posjete tu regiju."
Rezultati tog rada su stalni opširni i promidžbeno uspješni izvještaji u važnim medijima s visokom tiražom, na temelju kojih se bezbrojni gosti sami informiraju putem interneta, te u konačnici rezerviraju svoj godišnji odmor u Istri. Istrien Magazin na taj način ostvaruje tisuće rezervacija i milijunski promet za sve istarske turističke djelatnike.