Um caruje, a nova snaga i dalje klade valja

JEL KRAO MARKO ILI NIJE ?
Nakon pretumbacija oko Kukuriku koalicije, izlaska i neizlaska IDS-a iz iste,  dosad nezamislivih koaliranja Kajina , Langera , Heraka i SDP-a, mislili smo da javnost malo što može iznenaditi. Međutim pravo iznenađenje ukazalo se u vidu dosad nezabilježene pojave u modernoj hrvatskoj demokraciji.
Naime, često se događa da slogani političkih stranaka i koalicija „podsjećaju" jedni na druge,ali da dvije navodno potpuno oprečne političke opcije kao što su to HDZ i IDS izađu u javnost s identičnim sloganima još nije viđeno.
IDS je logotip i dizajn predizborne kampanje Valtera Flega , svojeg kandidata za istarskog župana, predstavio javnosti prošlog tjedna, uz logotip koji je bolje poznavatelje politike podsjetio na logotip američkog predsjednika Barracka Obame, Flego je javni nastup „začinio" i korištenjem malog mikrofona „bubice" koji je u Istri zadnji put viđen u predizbornoj kampanji Plinija Cucurina, a predstavljen je i slogan „Novo vrijeme-Nova snaga" .
Slogan koji bi trebao asocirati na nova lica IDS-a koja bi se dobiju li izbore,  trebala suočiti s novim izazovima u politici i gospodarstvu, što Flego u svojim javnim nastupima često ističe.
Inače vrlo aktivni istarski HDZ-ovci koji su nedavno ostali upamćeni po izjavi da su otac i mati Istre Juraj Dobrila i dr. Mijo Mirković, nisu se dovoljno usmjerili na analizu konkurencije i nisu dojavili središnjici u Zagrebu da slogan „Novo vrijeme-nova snaga" već postoji i da je u upotrebi, pa je na velikom skupu održanom u subotu u Zagrebu, predstavljen novi slogan HDZ-a „„Novo vrijeme-Nova snaga".
Ionako su nam  birači zbunjeni, ovime će se sigurno još više zbuniti , a otvoreno ostaje pitanje koja će od ove dvije stranke odustati od svojeg slogana? Znajući jedne i druge sigurno će si međusobno postaviti pitanje-„što je bilo prije, kokoš ili jaje? „ (NM)