Škatar: Dao Bog da svi imaju plaću kao u Pulaprometu VIDEO

PREDSTAVLJEN NOVOUVEDENI SUSTAV VIDEO NADZORA U AUTOBUSIMA
„Prosjek plaća vozača u Pulaprometu je 5,850 kuna, a prosjek svih plaća u Pulaprometu je 5.500 kuna, stoga teze o niskim plaćama u Pulaprometu ne stoje", rekao je na današnjoj konferenciji za novinare direktor Pulaprometa Igor Škatar osvrnuvši se na prozivke predsjednika SIK - a Brune Bulića. „Dao Bog da svi u Hrvatskoj imaju takvu neto plaću i da je redovita, zaključio je.

Škatar je pojasnio kako je najveći udarac na poslovanje ovog poduzeća visoka cijena goriva koja je s 3 milijuna porasla na 6,5 milijuna kuna, a kako izvješće o poslovanju za 2011 godinu i o poteškoćama u likvidnosti nisu tajna, već naprosto rezultat krize koja je zahvatila sve segmente poslovanja svih djelatnosti, bio je jasan Škatar. Usporedbe radi, povukao je paralelu s poslovanjem u sličnim uvjetima, sličnog javnog prijevoznika u Zadru koji grca u većim problemima, odnosno ima prosjek plaća 4.600 kuna.


Pula promet se u poslovanju osim s visokim cijenama goriva kojima doprinose i novi autobusi s ugrađenom klimom što povećava potrošnju susreće i s otimanjem putnika, odnosno s poslovanjem taxi prijevoznika Cammea koji staje na autobusnim, ugibalištima i obavlja javni gradski prijevoz. Ta je svakodnevna situacija, ističu u Pulaprometu i popraćuju je dokaznom snimkom napravljenom novouvedenim kamerama koje se nalaze na 32 autobusa Pulaprometa. Takve stvari ne radi pulska taxi tvrtka, već isključivo Cammeo, dodaju.


Novouvedeni sustav video nadzora vrijedan je 253.000 kuna a postavljen je u svim osim dva autobusa Pulaprometa. Svaki je autobus opremljen s po četiri kamere od kojih jedna nadzire promet, druga rad vozača, a treća i četvrta prate stanje u prvom i drugom dijelu autobusa. Dušan Škara tehnolog naplatnog sustava pokazao je kako sustav funkcionira, imali smo prilike vidjeti Cammeo taxi na autobusnom stajalištu, gospođu koja je zbog naglog kočenja izazvanog izlijetanjem automobila izgubila ravnotežu i pala, te vozača autobusa koji je zapalio cigaretu i zbog toga zaradio opomenu.


Škatar pojašnjava važnost video nadzora i s sigurnosnog aspekta, jer je bilo slučajeva napada na vozača s nožem, šakom u glavu i s leđa, a takav je nadzor i svojevrsna ušteda jer smanjuje mogućnost plaćanja raznih odšteta zbog lažiranih padova putnika, dodaje.
Na prozivke Bulića o nemogućnosti predaje novca vozača Pulaprometa tijekom vikenda, Škatar je odgovorio da se novac ne može predati jedino nedjeljom.


Na kraju osvrnuo se i na ukidanje linija prema Marčani, Barbanu, Raklju i Svetvinčentu koje je uvedeno 15. lipnja, a zbog kojeg djeca u nadolazećoj školskoj godini neće moći koristiti prijevoz do škole. Istaknuo je kako uzroci leže u financijskim aspektima ali i nedovoljnom kapacitetu autobusa, te će to područje, smatra preuzeti neki drugi prijevoznik. (D.F.)

Video vezan uz članak