„Pula Boat Fair“ dobio nagradu CBTour® 2011.

NAGRADA ZA NAJBOLJI POSLOVNI PLAN HRVATSKOG POSLOVNOG TURIZMA PRIPAO EDITI ŠANOVIĆ
U srijedu, 27. rujna 2011. godine s početkom u 19 sati, održano je proglašenje pobjednika Javnog natječaja za dodjelu godišnje nagrade CBTour®. U organizaciji Društva inovatora Sigma CBTour i Hrvatske gospodarske komore (HGK)-Europske poduzetničke mreže Hrvatske, svečanost je održana u vijećnici HGK na adresi Roosveltov trg 2 u Zagrebu. Prigodni program održan je uz generalno pokroviteljstvo Banco Popolare Croatia i Croatia Airlinesa te Grada Zagreba – Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i šport.
Službene nominacije stigle su svim kandidatima u pismenom obliku uz poziv na svečanost uručivanja nagrada. Uz pravne i fizičke subjekte nominirane za dodjelu nagrade CBTour® 2011. u prvih devet kategorija, ove su godine također nominirani i prijavljeni projekti u kategoriji studentskih te u kategoriji fotografskih radova.
Dodjelom nagrada, drugu godinu zaredom, Društvo inovatora Sigma i HGK-Europska poduzetnička mreža Hrvatske prigodno su tako obilježili i Svjetski dan turizma.
Posebnost nagrade CBTour je da postaju svojevrstan pokazatelj inovacijskih ostvarenja u turizmu te ujedno i dokaz izvrsnosti pružatelja usluga, proizvoda i tehnologija. Natjecanjem za ovu nagradu potiču se promjene u smislu isticanja inventivnog stvaralaštva u svim gospodarskim aktivnostima, a posebno u turizmu.
Na natječaj je ove godine stiglo 64 prijava, dvostruko više nego lani, a 37 ih je bilo nominirano za nagrade u osnovnih devet kategorija, te još dvije posebne (studentska i fotografska).
U studentskoj kategoriji nagrada za najbolji poslovni plan hrvatskog poslovnog turizma pripala je Editi Šanović sa Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli za projekt "Pula Boat Fair", a za najbolji marketinški program Sveučilištu u Rijeci za projekt "Hrvatska na dlanu".
„Jako sam sretna da je naš poslovni plan za sajam Pula Boat Fair dobio i službeno priznanje njegove vrijednosti,“ izjavila je Šanović, voditeljica marketinga PBF-a. Sajam je imao vrlo pozitivne rezultate već prvu godinu, pruživši svim sudionicima mogućnosti realizacije poslovnih kontakata i konkretnih poslovnih suradnji. „Ove godine očekujemo još bolji rezultat, 20% više izlagača, više od 100 rezerviranih multilateralnih poslovnih susreta–business2business poslovnih susreta, bogatiji popratni program i još nekoliko iznenađenja“, zaključila je voditeljica marketinga sajma uz poziv svima da ih i ovu godinu posjete na pulskoj Karolini podno Arene.
Nagrade CBTour dobili su  tvrtka Belje zatim Hrvatski interijeri za projekt "Dizajnom do identiteta – Hrvatska hotelska soba",  Turistički obrt Kastavea za projekt "Najdi zlatnega petešića", tvrtka Majstor kuhar za projekt "Putovanje gosta kroz specifične okuse hrvatske kuhinje", dok je tvrtka Rijeka Sport nagradu dobila za projekt "Integrirane marketinško-komunikacijske i programske strategije Astronomskog centra Rijeka".
Nagradu CBTour dobili su i tvrtka Habitat za projekt "Prvi Design Botique hotel u Zagrebu", tvrtka Hippy za projekt "Držač za vrećice kao brend kongresne industrije", tvrtka Applicon za projekt "Interaktivni sustav PandoPad u poslovnom turizmu", dok je najboljim menadžerom hrvatskog poslovnog turizma proglašen Centar za poslovni turizam za projekt "Croatia Meetings – Informacijski one-stop-shop hrvatskog poslovnog i kongresnog turizma". (REX)