Projekt Kreativna Hrvatska donio priliku za promociju novim rukotvorcima

Projekt Kreativna Hrvatska donio priliku za promociju novim rukotvorcima-138614

MEĐU ODABRANIMA U OVOM KRUGU PULJANKA BISERKA LILIĆ

Izlog Puls hobby&art storea u trgovačkom centru King Cross Jankomir i ovog je puta obogaćen predivnim radovima izlagača koji sudjeluju u projektu Kreativna Hrvatska.
Riječ je o projektu koji već više od godinu dana donosi rukotvorcima priliku za promociju u izlozima jedne od vodećih hobby&art trgovina u Hrvatskoj.
U tijeku je deveti krug njegovog provođenja. Idejna začetnica Natalija Borčić osmislila ga je kao podrška kreativcima koji svakodnevno stvaraju proizvode i bore se za svoje mjesto pod suncem.

Cilj projekta je promocija kreativaca iz cijele Hrvatske koji nemaju svoje izložbeno - prodajne prostore, a imaju svoje obrte, tvrtke ili registrirane radinosti te im omogućiti da se predstave široj javnosti i opstanu unatoč konkurenciji crnog tržišta.

Natalija Borčić, inače vlasnica Puls hobby&art storea, koja uz pomoć svojih djelatnica među brojnim prijavljenima bira one koji će sudjelovati kaže kako se zainteresirani prijavljuju putem Facebook stranice Kreativna Hrvatska i izlažu tijekom dva mjeseca.

U ovom krugu do 3. rujna u izlogu Puls hobby&art storea moći će se vidjeti i kupiti radovi koje su izradile Andrea Božić - Le sis' creations, Ivana Vidović Anzulović - Lu.moon.crafts, Natali Kovačić - Make a Wish by Natali i Petra Pavlic Horvat - La Pepita by Petra Pavlic Horvat.

S obzirom na to da su dosadašnji izlagači zahvaljujući sudjelovanju u ovom projektu primijetili znatno veću posjećenost svojih društvenih mreža, već peti put biraju se i izlagači za virtualno predstavljanje: Liljana Bregović Resek - Miss cravatta-ženske kravate, ogrlice i šalovi, Mirjana Hodalj - Lumira i Željka Lukanec - Poklon dobra ideja te jedna Puljanka, Biserka Lilić - B Creative Art.

Projekt Kreativna Hrvatska provodi se više od godinu dana i od tada je predstavljeno ukupno 50 rukotvoraca, kreativnih i vrijednih ljudi koji svakodnevno traže svoje mjesto na tržištu, a svi redom ističu kako im je projekt donio veću vidljivost na društvenim mrežama i veći broj narudžbi. 

„Mnoge od sudionica projekta rade tradicijske stvari i koriste ekološki prihvatljive materijale pa na tako sudjelujemo u očuvanju tradicije i ekologije“, ističe Natalija Borčić te dodaje da su dosadašnji sudionici, mahom su to sudionice, postale dio jedne male kreativne zajednice u kojoj vrlo često zajednički rješavaju razna pitanja i izazove, dijele informacije o sajmovima, novitetima te se međusobno potiču kupujući jedne od drugih. (P.A.)

Ovaj članak objavljen je u sklopu projekta kulturKLIK koji je sufinanciran sredstvima Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija.