Proglašeni pobjednici natjecanja IdejaX i Mixx i IdejaXica

ODRŽANI DANI KOMUNIKACIJE U ROVINJU
Jučer su na Danima komunikacija proglašeni pobjednici studentskog natjecanja IdejaXica. Ove godine prijavljeno je  ukupno 38 radova s 30 studija iz cijele Hrvatske, a pobjedu je odnio rad "Sve u tvojiim rukama" čiji su autori Ivan-Hrvoje Josipović, Tajana Jelčić, Marko Gabrić i Ana-Marija Jadranec, tim studenata s Visoke škole tržišnih komunikacija Agora.

Zadatak ovogodišnjeg natječaja bio je osmišljavanje marketinške strategije za savršenu telekom ponudu usmjerenu prema studentima za klijenta VIPnet d.o.o. Studenti su trebali predložiti ponudu proizvoda i kreirati marketinšku komunikaciju koja je nestandardna, inovativna i drugačija.

Ivana Galić, rukovoditeljica marketinških komunikacija Vipneta i predsjednica žirija IdejaXica je obrazložila izbor pobjednika sljedećim riječima: "Među pristiglim radovima bilo je zbilja teško izabrati najboljeg. No, pobjednički tim, studenti s Visoke škole za tržišne komunikacije Agora imali su najbolji strateški pristup pri izradi prijedloga te su uzeli u obzir sve aspekte tržišta, konkurentsko okruženje, kao i inovativan pristup proizvodima i uslugama. Cijeli koncept 'Sve u tvojim rukama' sadrži dugoročno zanimljiv pristup i u skladu je s marketinškom strategijom i željenom pozicijom Vipneta, što je i bio jedan od kriterija pri izradi zadatka. Nakon detaljne razrade svih segmenata vidjet ćemo koje su mogućnosti stvarne implementacije u Vip ponudu. Vjerujem da će nagrada i iskustvo koje su stekli kroz IdejaXicu, studentima donijeti dodatnu prednost jednog dana na tržište rada".
Natječaj IdejaXica zajednički organiziraju HURA i IAB Hrvatska, a podržavaju ga najvažnije obrazovne institucije u zemlji sa stručnim opredjeljenjem marketinga, kao što su Ekonomski fakultet Zagreb (EFZG), Studij dizajna, Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM), VERN, WantAd School, Agora i drugi.

U sklopu Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala marketinških komunikacija, proglašeni su pobjednici natjecanja IdejaX i Mixx. Za natjecanje IdejaX koje nagrađuje najkreativnije radove realizirane u svim vrstama medija ukupno je bio prijavljeno 123 rada, od strane 36 agencija i 74 oglašivača. Prestižnu titulu Agencije godine osvojila je Imago reklamna agencija, a slijede ju agencija UTORAK Biro za propagandu koja je osvojila dvije nagrade, u dvije kategorije za kampanju "Iskon - Ne daj babi s kolačima da prođe!", a treće, četvrto i peto mjesto pripalo je agencijama McCann Zagreb, Senor, BBDO Zagreb i Grey Worldwide Zagreb. Prestižnu nagradu za "Oglašivača godine" osvojila je tvrtka Iskon.

Za nagradu Mixx koja se dodjeljuje za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju konkuriralo je 60 radova prijavljenih od strane 19 agencija i 42 oglašivača. Nagradu "Best in Show" osvojila je agencija Brlog (grupa Bruketa&Žinić OM) za kampanju "Izgubljena stranica - Hrvatska gorska služba spašavanja (HGSS)" za naručitelja Hrvatska gorska služba spašavanja.

U ostalim kategorijama Mixx nagrade su osvojili: Brand Awareness - "Erste pametna kartica tekućeg računa", MediaCom, iZone, Infinum za klijenta Erste banka;  Direct Response and Lead Generation (2 pobjednika): "Zabava u tvom tanjuru - Podravka", Nivas za klijenta Podravka i "Launch - BabyWatch", Drap za klijenta BabyWatch, Cross-Media Integration -  "I Have a Kraš on You – Dorina", Drap za klijenta Kraš prehrambena industrija; Website - "Responsive Zadovoljna.hr", Web.burza za klijenta Nova TV;  Mobile - "Erste Redomat", Infinum za klijenta Erste banka Content Marketing & Social Media - "Volim meso – Volim meso", KIOSK studio za klijenta PIK Vrbovec te Inovativna upotreba tehnologije - "Interaktivni izlozi – Vip", Grey Worldwide Zagreb za klijenta Vipnet.

IDEJAX - POPIS NAGRAĐENIH RADOVA I AGENCIJA


 Nagrade X dodijeljene su u sljedećim kategorijama:

    Agencija godine: Imago reklamna agencija
    Oglašivač godine: Iskon
    Najbolja cjelovita kampanja: "ISKON - Ne daj babi s kolačima da prođe!", UTORAK_biro za propagandu za klijenta ISKON
    Hrana: "Fridrih šampinjoni - Speed baking",  Imago reklamna agencija za klijenta Fridrih
    Piće (alkoholno i bezalkoholno): "Ožujsko - Nadimci", BBDO Zagreb za klijenta Zagrebačka pivovara
    Trgovina i kućanstvo: "Pitroid - Posmrtni marš", McCann Zagreb za klijenta Atlantic Grupa
    Turizam, kultura i slobodno vrijeme: "Pula film festival - Zaželi, proslava 60. rođendana Pula film festivala", Sonda za klijenta Pula film festival
    Telekomunikacijske usluge: "ISKON - Ne daj babi s kolačima da prođe!", UTORAK_biro za propagandu za klijenta Iskon
    Financijske i osiguravajuće usluge: "Erste banka - Gotovinski krediti - Do sutra" Grey Worldwide Zagreb za klijenta Erste&Steiermärkische Bank
    Društvene akcije: "Volonterski centar Zagreb - Uz lijepe riječi i mržnja se liječi", Imago reklamna agencija za klijenta Volonterski centar Zagreb
    Samopromocija i korporativne komunikacije: "Señor - Brand New Year", Señor


IdejaX posebna priznanja:  
    Najbolji dizajn i art direction - "Señor - Brand New Year", Señor
    Najbolji copywriting - "Vina Matković - Iskrena vina", Señor za klijenta OPG Matković


IdejaX rang lista agencija prema broju bodova:
1. Imago reklamna agencija - 16 bodova
2. UTORAK_biro za propagandu - 10 bodova
3. McCann Zagreb - 9 bodova
4. Señor - 6 bodova
5. BBDO Zagreb - 5 bodova
    Grey Worldwide Zagreb - 5 bodova

Ideja X rang lista oglašivača prema broju bodova:
1. Iskon  - 10 bodova
2. Fridrih - 6 bodova
3. Atlantic Grupa - 5 bodova
    Zagrebačka pivovara - 5 bodova

HURA:
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 članicu i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

IAB Hrvatska:
IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.