ODRŽANI DANI KOMUNIKACIJE U ROVINJU
Jučer su na Danima komunikacija proglašeni pobjednici studentskog natjecanja IdejaXica. Ove godine prijavljeno je ukupno 38 radova s 30 studija iz cijele Hrvatske, a pobjedu je odnio rad "Sve u tvojiim rukama" čiji su autori Ivan-Hrvoje Josipović, Tajana Jelčić, Marko Gabrić i Ana-Marija Jadranec, tim studenata s Visoke škole tržišnih komunikacija Agora.
Zadatak ovogodišnjeg natječaja bio je osmišljavanje marketinške strategije za savršenu telekom ponudu usmjerenu prema studentima za klijenta VIPnet d.o.o. Studenti su trebali predložiti ponudu proizvoda i kreirati marketinšku komunikaciju koja je nestandardna, inovativna i drugačija.
Ivana Galić, rukovoditeljica marketinških komunikacija Vipneta i predsjednica žirija IdejaXica je obrazložila izbor pobjednika sljedećim riječima: "Među pristiglim radovima bilo je zbilja teško izabrati najboljeg. No, pobjednički tim, studenti s Visoke škole za tržišne komunikacije Agora imali su najbolji strateški pristup pri izradi prijedloga te su uzeli u obzir sve aspekte tržišta, konkurentsko okruženje, kao i inovativan pristup proizvodima i uslugama. Cijeli koncept 'Sve u tvojim rukama' sadrži dugoročno zanimljiv pristup i u skladu je s marketinškom strategijom i željenom pozicijom Vipneta, što je i bio jedan od kriterija pri izradi zadatka. Nakon detaljne razrade svih segmenata vidjet ćemo koje su mogućnosti stvarne implementacije u Vip ponudu. Vjerujem da će nagrada i iskustvo koje su stekli kroz IdejaXicu, studentima donijeti dodatnu prednost jednog dana na tržište rada".
Natječaj IdejaXica zajednički organiziraju HURA i IAB Hrvatska, a podržavaju ga najvažnije obrazovne institucije u zemlji sa stručnim opredjeljenjem marketinga, kao što su Ekonomski fakultet Zagreb (EFZG), Studij dizajna, Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM), VERN, WantAd School, Agora i drugi.
U sklopu Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala marketinških komunikacija, proglašeni su pobjednici natjecanja IdejaX i Mixx. Za natjecanje IdejaX koje nagrađuje najkreativnije radove realizirane u svim vrstama medija ukupno je bio prijavljeno 123 rada, od strane 36 agencija i 74 oglašivača. Prestižnu titulu Agencije godine osvojila je Imago reklamna agencija, a slijede ju agencija UTORAK Biro za propagandu koja je osvojila dvije nagrade, u dvije kategorije za kampanju "Iskon - Ne daj babi s kolačima da prođe!", a treće, četvrto i peto mjesto pripalo je agencijama McCann Zagreb, Senor, BBDO Zagreb i Grey Worldwide Zagreb. Prestižnu nagradu za "Oglašivača godine" osvojila je tvrtka Iskon.
Za nagradu Mixx koja se dodjeljuje za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju konkuriralo je 60 radova prijavljenih od strane 19 agencija i 42 oglašivača. Nagradu "Best in Show" osvojila je agencija Brlog (grupa Bruketa&Žinić OM) za kampanju "Izgubljena stranica - Hrvatska gorska služba spašavanja (HGSS)" za naručitelja Hrvatska gorska služba spašavanja.
U ostalim kategorijama Mixx nagrade su osvojili: Brand Awareness - "Erste pametna kartica tekućeg računa", MediaCom, iZone, Infinum za klijenta Erste banka; Direct Response and Lead Generation (2 pobjednika): "Zabava u tvom tanjuru - Podravka", Nivas za klijenta Podravka i "Launch - BabyWatch", Drap za klijenta BabyWatch, Cross-Media Integration - "I Have a Kraš on You – Dorina", Drap za klijenta Kraš prehrambena industrija; Website - "Responsive Zadovoljna.hr", Web.burza za klijenta Nova TV; Mobile - "Erste Redomat", Infinum za klijenta Erste banka Content Marketing & Social Media - "Volim meso – Volim meso", KIOSK studio za klijenta PIK Vrbovec te Inovativna upotreba tehnologije - "Interaktivni izlozi – Vip", Grey Worldwide Zagreb za klijenta Vipnet.
IDEJAX - POPIS NAGRAĐENIH RADOVA I AGENCIJA
Nagrade X dodijeljene su u sljedećim kategorijama:
Agencija godine: Imago reklamna agencija
Oglašivač godine: Iskon
Najbolja cjelovita kampanja: "ISKON - Ne daj babi s kolačima da prođe!", UTORAK_biro za propagandu za klijenta ISKON
Hrana: "Fridrih šampinjoni - Speed baking", Imago reklamna agencija za klijenta Fridrih
Piće (alkoholno i bezalkoholno): "Ožujsko - Nadimci", BBDO Zagreb za klijenta Zagrebačka pivovara
Trgovina i kućanstvo: "Pitroid - Posmrtni marš", McCann Zagreb za klijenta Atlantic Grupa
Turizam, kultura i slobodno vrijeme: "Pula film festival - Zaželi, proslava 60. rođendana Pula film festivala", Sonda za klijenta Pula film festival
Telekomunikacijske usluge: "ISKON - Ne daj babi s kolačima da prođe!", UTORAK_biro za propagandu za klijenta Iskon
Financijske i osiguravajuće usluge: "Erste banka - Gotovinski krediti - Do sutra" Grey Worldwide Zagreb za klijenta Erste&Steiermärkische Bank
Društvene akcije: "Volonterski centar Zagreb - Uz lijepe riječi i mržnja se liječi", Imago reklamna agencija za klijenta Volonterski centar Zagreb
Samopromocija i korporativne komunikacije: "Señor - Brand New Year", Señor
IdejaX posebna priznanja:
Najbolji dizajn i art direction - "Señor - Brand New Year", Señor
Najbolji copywriting - "Vina Matković - Iskrena vina", Señor za klijenta OPG Matković
IdejaX rang lista agencija prema broju bodova:
1. Imago reklamna agencija - 16 bodova
2. UTORAK_biro za propagandu - 10 bodova
3. McCann Zagreb - 9 bodova
4. Señor - 6 bodova
5. BBDO Zagreb - 5 bodova
Grey Worldwide Zagreb - 5 bodova
Ideja X rang lista oglašivača prema broju bodova:
1. Iskon - 10 bodova
2. Fridrih - 6 bodova
3. Atlantic Grupa - 5 bodova
Zagrebačka pivovara - 5 bodova
HURA:
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 članicu i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.
IAB Hrvatska:
IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.