Održan stručni skup stručnih suradnika, pedagoga i psihologa, Istarske županije

KOMUNALNA PALAČA GRADA PULE
U Komunalnoj palači danas je održano  Županijsko stručno vijeće stručnih suradnika pedagoga i psihologa Istarske županije. Pozdravnu riječ i dobrodošlicu svim stručnim suradnicima uputio je Erik Lukšić, pročelnik Upravnog odjela uza društvene djelatnosti Pula, Odsjek za odgoj, obrazovanje, sport i tehničku kulturu Grada Pule.
Voditeljice ŽSV osnovnih i srednjih škola IŽ gđa Branka Sironić, prof. ped. i Ljiljana Juričić, prof. ped. uručile su zahvalnice za pomoć radu stručnog vijeća pročelniku Upravnog odjela.
Erik Lukšić je u funkciji voditelja ŽSV nastavnika TZK srednjih škola IŽ održao predavanje Carpe vitam – Iskoristi život kojim je prikazao način motiviranja učenika za postizavanje dobrih rezultata i razvoja optimističkog stava prema životu. 
Marina Diković, znanstvena novakinja - asistentica za Didaktiku, Interkulturalnu kompetenciju i za Odgoj i obrazovanje za ljudska prava i demokratsko građanstvo Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli govorila je o inovativnosti i kreativnosti u odgoju i obrazovanju. Zaključila je da kreativnost može razviti škola u kojoj se njeguje mišljenje, rasuđivanje, dijalog, razmjenjivanje i stvaranje novih ideja. Uloga stručnih suradnika je u poticanju stvaranja takvog ozračja (npr. stvaranje situacija motivirajućih za učenje;  uključivanje svih kulturalnih, rasnih, socijalnih i drugih osobnosti) koje rezultira stvaranjem osjećaja zadovoljstva učenika.
Rezultati istraživanja Rizični i zaštitni čimbenici i potrebe djece i mladih s poremećajima u ponašanju Grada Pule upućuju da postoje specifične razlike između djece i mladih Grada Pule u odnosu na ispitanike RH , naglasila je dr.sc. Mirjana Radetić – Paić sa Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli. Ukazala je na potrebu bolje ponude interventnih mjera za djecu i mlade, kao i na pozitivne i negativne promjene na ovom području tijekom desetogodišnjeg razdoblja.
U svom izlaganju Đeni Zuliani, mag. psihologije  s Odjela za obrazovanje učitelja i odgojitelja Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli prezentirala je važnost uloge učitelja i roditelja u cilju poboljšanja procesa inkluzije, te poticanja procesa socijalizacije između učenika sa i bez posebnih potreba u razrednoj skupini te stvaranja pozitivne radne atmosfere pogodne za učenje, rast i razvoj svih aktera tog procesa. (REX)