Neugodno iskustvo na Hitnom prijemu Opće bolnice Pula

Neugodno iskustvo na Hitnom prijemu Opće bolnice Pula-142523

DUGOTRAJNO ČEKANJE
Naša redakcija zaprimila je žalbu čitatelja koji je podijelio svoje neugodno iskustvo prilikom posjeta Hitnom prijemu Opće bolnice Pula. Iako je čitatelj zatražio anonimnost, želio je podijeliti svoju priču kako bi upozorio na probleme s kojima se susreo na hitnoj.

"Naime, u četvrtak sam vodio tatu na Hitni prijem u Općoj bolnici Pula (dobio je uputnicu od obiteljskog liječnika). Kao prvo, nije mi jasno zašto je upućen na Hitni prijem, smatram da je jednostavnije i brže da ide kod liječnika specijaliste. Došli smo u 14:45 h i čak i nije bilo toliko puno ljudi, možda oko 15 pacijenata i isto toliko njih u pratnji. Spremni na čekanje bilo smo strpljivi ali ubrzo sam shvatio da sve ide užasno sporo. Gotovo da nikoga nisu prozvali osim što su ulazili pacijenti na krevetima, pretpostavljam sa nekih odjela bolnice. Pored nas je bio čovjek s ozljedom glave, jedan drugi s ozljedom noge… I tako, čekamo satima. U 19.00 h uspio sam se obratiti sestri i pitao koliko bi još mogli čekati. Nakon što je pogledala dokumentaciju rekla je da ćemo čekati još satima za prijem, prije su navodno još četiri „hitna“ i 5 „normalnih“. Tata mi je bio već jako umoran i nije bio sposoban za taj napor, odustali smo. Pitao sam može li doći ujutro, odgovor je bio da treba nova uputnica, a doktorica mu radi poslije podne. I što sad? Osjećao sam se kao da smo u Africi gdje jednog doktora čekaju stotine pacijenata, jako poniženi, očajni, s pitanjem što nam je činiti. Kad smo otišli poželjeli smo sreću gospođi od 91 godinu koja je natukla rebra i došla u 11:30 h te do 19:00 h još nije bila primljena. Što reći nego raspad sustava!"

Kontaktirali smo i ravnateljicu Opće bolnice Pula kako bismo dobili odgovor na iznesene pritužbe.

Ravnateljica Opće bolnice Pula odgovorila je na naš upit te izrazila ispriku gospodinu na neugodnom iskustvu koje je doživio. No, istovremeno je istaknula da je temeljni problem u tome što pacijenti često završe na Hitnom prijemu, iako im specijalistički pregled može biti dostupniji i brži. Hitni bolnički prijem trebao bi biti namijenjen situacijama koje zahtijevaju hitnu intervenciju, a ne mjesto za opće specijalističke preglede.

"Nažalost, godinama smo svjedoci, da je zbog svoje lokacije i dostupnosti 24/7 Hitni bolnički prijem postao mjesto rješavanja brojnih zdravstvenih problema žitelja naše županije izvan pravih indikacija i potreba za hitnom medicinskom intervencijom što ionako opterećeni sustav dodatno opterećuje.

Gospodinu iz prestavke ne možemo dati konkretniji odgovor obzirom da ne znamo o kojem bolesniku i kojem slučaju se radilo, osim što navod o pacijentima koji su dolazili na krevetima možemo ustvrditi da se ne radi o bolničkim pacijentima već su to pacijenti koji su dovezeni kolima saniteta".

(REX)