Na Istra Gourmet predstavljen projekt Gourmet Passport

NOVI VODIČ PONAJBOLJIH RESTORANA I VINARA SJEVEROZAPADNE ISTRE
U sklopu manifestacije Istra Gourmet na umaškom ATP-u, predstavljen je Gourmet Passport, sustav nagrađivanja i vodič kroz gourmet znamenitosti sjeverozapadne Istre. Nastavak je to Gourmet vodiča sjeverozapadne Istre i Istra Gourmeta, a inicijator projekta, Laguna Novigrad pokrenula ga je u suradnji s partnerima i turističkom zajednicom klastera Umaga, Novigrada, Brtonigle i Buja.Gourmet Passport namijenjen je potrošačima okrenutim gastronomiji i turističkim sadržajima više vrijednosti, a program je primarno namijenjen individualnim gostima koji tijekom cijele godine posjećuju Istru.

Prema riječima autora projekta, Alana Bahorića, Gourmet Passport povezivanjem priznatih ugostiteljskih objekata i proizvođača u suradnji s turističkim zajednicama i hotelijerima okuplja partnere kojima je cilj produljiti sezonu, pružiti nove sadržaje individualnim gostima, te kroz brandiranje gastro i eno lokaliteta povećati vizibilitet sjeverozapadne Istre kao jedne od najkvalitetnijih hrvatskih gourmet destinacija.
-Posebno nas raduje odaziv partnera ali i spremnost Lagune Novigrad da prepozna i financijski realizira projekt od šireg interesa za lokalnu zajednicu. Laguna je uz kompletno financiranje pružila i logističku potporu, od komunikacije s partnerima do finalizacije. Gourmet passport uvažava interese svih strana jer hotelijerima pruža dodatnu ponudu u pred i pod sezoni, ugostiteljima dovodi posebno cijenjenu skupinu individualnih gostijua turističkim zajednicama jača vizibilitet klastera-zaključio je Bahorić.

Priznati vinarMoreno Coronica, naglasio je kako je Gourmet Passport nastavak strategije brandiranja regije i zajedničkog angažmana svih koji žive od turizma.
-Još donedavno brinuli smo kako da svatko za sebe privuče što više gostiju, a danas kada su se navike potrošača značajno izmijenile, jasno nam je da je ukupan image destinacije od presudne važnosti.-

Direktor marketinga Lagune Novigrad, Alen Greblo, istaknuo je da su se u prvoj godini pozivu odazvalo 30-tak partnera, redom etabliranih ugostiteljskih objekata, proizvođača hrane, vina i ulja koji su ocijenjeni s više od 85 bodova po Istra gourmetu, članovi su Vinistre ili ponudom potiču izvrsnost i inovativnost u turističkoj ponudi regije.
-Zainteresirani partneri sudjelovanje mogu prijaviti u Turističkoj zajednici Novigrada, a komisija će se sastajati tri puta godišnje te donositi odluke o uključivanju novih članova-naglasio je Greblo.
Gourmet Passport je program vjernosti putem kojeg potrošač u određenom vremenskom razdoblju sakupljajući naljepnice iz pojedinih destinacija ostvaruje popuste na izvanpansionske usluge na području klastera.Cilj je zadržati gosta u regiji, potaknuti ga na potrošnju i kroz program vjernosti motivirati na ponovni dolazak. Gosti putovnicu mogu zatražiti nakon konzumacije proizvoda i usluga partnera u minimalnoj vrijednosti od 500 kuna. Prilikom svake iduće posjete i konzumacije od min. 200 kuna ostvaruje se pravo na naljepnicu koja donosi dodatni popust. Za najvjernije goste, pripremljena je Gourmet diplomatska putovnica kojom česti posjetitelji ostvaruju najveće popuste i druge pogodnosti.
Osim putovnica koje je dizajnirao autor branda "In all the colours of Istria" Robert Radešić, Gourmet Passport prati višejezična web stranica ([url=http://www.gou-pass.com]http://www.gou-pass.com[/url]),Facebook grupa, oznake na objektima partnera kao i promotivni materijali u turističkim uredima.
Direktorica Lagune Novigrad, Zrinka Bokulićpodsjetila je kako će prave putovnice za nešto manje od godinu dana ulaskom u EU postati prošlost, ali zato Gourmet Passport ima priliku postati ambasadorom kvalitetne gourmet ponude i specifičnog lifestyle-a po kojem je Istra već danas poznata. Nakon inicijalne faze, Laguna će projektna operativno vođenje predati Turističkoj zajednici grada Novigrada kao doprinos razvoju turističke ponude Novigrada i sjeverozapadne Istre.
-Uz orijentaciju na sportsku rekreaciju i pripremu profesionalnih sportaša poput Istria Winter Cupa, wellness i SPA turizam, gourmet ponuda koju upotpunjujemo i vlastitim brandom nagrađivanog maslinovog ulja Vergal, treći je segment ponude na kojoj Laguna Novigrad gradi svoju prepoznatljivost na tržištu- zaključila je Bokulić.

Popis partnera:
Restorani & agroturizmi:Čok, Pepenero, Sergio, Morgan, San Rocco, Astarea, Stari podrum, Buščina, Mare & Monti, Nono, Sole, Klaj, Vela Vrata, Toni.
Vinari & maslinari: Vergal, Babić, Al Torcio, CUJ, Palčić, Cattunar, Veralda, Coronica, Kozlović, Degrassi, Ivančić, Kabola

Proizvođači hrane: Natura tartufi, Sirana Klarić (REX)