Mještani Općine Medulin već godinu dana muku muče s dostavljanjem pošte

Mještani Općine Medulin već godinu dana muku muče s dostavljanjem pošte-137988

IZ HRVATSKE POŠTE JAVLJAJU KAKO JE ANGAŽIRAN STALNI POŠTAR TE SE OČEKUJE NORMALIZACIJA DOSTAVE
U redakciju Regional Expressa stigao je mail mještana Općine Medulin u vezi problema s Hrvatskom poštom. Naime, u ulice Vrčevan i Katikulić, gdje se nalaze tri firme, pošta ne dolazi uredno već skoro godinu dana. Nakon razgovora s mještanima Općine Medulin poslali smo upit Hrvatskoj pošti kako bismo saznali što je sa slučajem nestizanje pošte u Medulinu.

 

Ovaj problem izaziva frustraciju i nezadovoljstvo među građanima koji ovise o pouzdanom prijemu i slanju poštanskih pošiljki. Ogorčeni stanovnici izražavaju zabrinutost zbog ovog pitanja i traže rješenje koje će osigurati redovitu i efikasnu dostavu pošte u svojoj općini.

Redovita dostava pošte od vitalnog je značaja za građane općine Medulin. Mnogi ovise o pravodobnom primanju računa, važnih dokumenata, osobnih dopisnica i paketa. Međutim, neredovita dostava izaziva brojne neugodnosti i može prouzročiti gubitak vrijednih informacija ili materijalnih dobara. Stanovnici su primijetili da se problem s dostavom pošte pogoršao tijekom posljednjih nekoliko mjeseci. Mnogi su izvijestili o kašnjenjima u primanju pošiljki, a neki tvrde da su čak i potpuno izgubili pošiljke. Ovaj problem narušava povjerenje građana u poštanske usluge i postavlja pitanja o pouzdanosti i učinkovitosti lokalne poštanske infrastrukture.

Neredovita dostava pošte ima potencijalne negativne posljedice i na lokalno gospodarstvo. Uzimanje u obzir turizma, koji je važna industrija za Medulin, kašnjenje u primanju rezervacija, potvrda i ključnih informacija za goste može stvoriti nelagodnosti za turiste i negativno utjecati na njihovo iskustvo boravka u općini.
Mještani su zabrinuti i nezadovoljni, a kažu nam kako već treći mjesec za redom ne dobivaju poštu nikako.  "To je ozbiljan problem postao već, godinu dana se borimo s Hrvatskom Poštom. Šaljemo redovno dopise, žalbe i prigovore. U zadnjih 12 mjeseci nam je pošta dostavljena točno 4 puta, svaki put isključivo tek nakon pismene ili telefonske žalbe kod Hrvatske Pošte", kaže nam ljutiti mještanin Općine Medulin.

Na tim adresama nalaze se tri firme, ali i privatne osobe te zbog ne dobivanja pošte imaju nekoliko problema. Mještani nam nabrajaju one najveće:

1. Na adresama nisu samo mještani privatno prijavljeni, nego je to sjedište od 3 firmi i svi mi moramo imati ažurnu dostavu poste jer nam nonstop dolaze pisma od raznih državnih, općinskih i financijskih ustanova) - dolazimo s tim u probleme s rokovima prigovora, uplata itd. što nam prouzrokuje i stvarnu financijsku štetu.

2. Fakture za struju, telefon, otpad, vodovod itd. nam zbog toga stižu nekada odmah istovremeno i sa opomenom zbog rušenja roka plaæanja, s troškovima za opomenu itd. I to znači prouzrokuje troškove, da ne govorim o tome da su nam jednom već isključili telefone.

3. Problem nemamo samo mi nego i cijeli kvart na Vrčevanu (možda i drugi kvartovi u Medulinu)

4. Sada imam npr. jedan konkretan problem da sam naručio na tvrtku novu bankovnu karticu, kartica je stigla jer dolazi preporučeno. PIN te kartice stiže običnom postom, odnosno NE stiže. Sada ja moram tražiti opet novi PIN što traje opet dva-tri tjedna, ne znajući hoću li i taj PIN uopće dobiti…

5. Sljedeći aktualni konkretni problem: Čekam dostavu nekih dokumenata oko osnivanja firme, koje su mi potrebne za sklapanje raznih ugovora - sve je na čekanju…

Nakon upoznavanja sa slučajem proslijedili smo problem Uredu za korporativne komunikacije Hrvatske pošte. Zanimalo nas je jesu li upoznati sa ovim slučajem te kako komentiraju i rješavaju isti. Sljedećeg dana stiže nam odgovor:

Provjerili smo stanje s kolegama koji su nam javili da se dostava povremeno odvija otežano zbog povećane fluktuacije radnika, bolovanja poštara te velikog rasta broja pošiljaka. Naime, ove godine bilježimo rast paketnog poslovanja koje je veće za gotovo 30% u odnosu na prošlu godinu, a pojačan promet pošiljaka zabilježen je tijekom lipnja i još uvijek traje. Od početka travnja na području Medulina nema stalnog poštara nego su pošiljke dostavljali kolege na zamjeni. Poštarima na zamjeni koji inače ne dostavljaju u Medulinu takvo područje predstavlja izazov zbog adresnog modela s nelogičnim slijedom ulica i kućnih brojeva te stambenih objekata u izgradnji bez kućnih brojeva u kojima već žive stanari i primaju pošiljke. Kolege koji ne poznaju teren u takvim se uvjetima teško snalaze što posljedično rezultira vraćanjem pošiljaka pošiljatelju ili dostavom koja traje dulje od predviđenog. Pošiljke za tvrtke dijelom su izdvajane i dostavljane korisnicima, a s tvrtkama koje primaju velik broj pošiljaka dogovoreno je otvaranje poštanskih pretinaca u poštanskom uredu.

Od ponedjeljka, 3. srpnja za područje Medulina angažiran je stalni poštar, pa u skorijem roku svakako očekujemo normalizaciju dostave te uručenje pošiljaka u skladu s propisanim rokovima.

Ovaj članak objavljen je u sklopu projekta PitamoGRAD(o)načelnika koji je sufinanciran sredstvima Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija.

(H.R.)