U koprodukciji s Narodnim pozorištem iz Subotice, INK Pula vam donosi dva dana jedne od najpopularnijih komedija autora Branislava Nušića "Narodni poslanik". Predstavu možete pogledati u petak, 2. lipnja i u subotu, 3. lipnja..."/>

Minja Peković: Prva profesionalna scena na koju sam stala bila je upravo scena INK

Minja Peković: Prva profesionalna scena na koju sam stala bila je upravo scena INK-136963

INTERVJU S MINJOM PEKOVIĆ, PRIJE PREMIJERE "NARODNOG POSLANIKA"  U INK
U koprodukciji s Narodnim pozorištem iz Subotice, INK Pula vam donosi dva dana jedne od najpopularnijih komedija autora Branislava Nušića "Narodni poslanik". Predstavu možete pogledati u petak, 2. lipnja i u subotu, 3. lipnja od 20 sati, a mi smo iskoristili ovaj trenutak da popričamo sa glavnom glumicom Minjom Peković, koja je dijelom svoje karijere i malo vezana uz Pulu. Minja Peković rođena je 21. listopada 1983. u Sarajevu, diplomirala je glumu na dramskom odseku Akademije umetnosti u Novom Sadu, u klasi profesora Borisa Isakovića, a od 2007. godine stalni je član Narodnog pozorišta u Subotici. Dobitnica je Sterijine nagrade za ulogu Milje Bušatlije u predstavi "Kus Petlić" i brojnih drugih priznanja i nagrada u zemlji i regiji.

Rođena u Sarajevu, diplomirala glumu u Novom Sadu, radi u Subotici, to je Minja Peković, što bi sama rekla i dodala o sebi i svojoj karijeri?

- Minja je vječiti putnik. Nomad. Putujući glumac koji skuplja priče svih mjesta na kojima je bio i prenosi ih dalje u mjesta u koja će tek otići. Pamti ljude i događaje, pa te slike oživljava u svojim likovima na sceni i pred okom kamere.

Kako je došlo do suradnje subotičkog i pulskog kazališta i raduje li vas ova suradnja?

- Spiritus movens je Luka Mihovilović, koji je meni praktično ‘klasić’, jer smo studirali kod istog profesora, a onda se oboje priključili ansamblu Narodnog pozorišta iz Subotice. On je osjetio da bi spoj Pula-Subotica, ‘Narodni poslanik’ i Snežana Trišić mogli biti dobitna kombinacija. Rekla bih da ga intuicija dobro služi. Ja se jako radujem ovakvim suradnjama, jer se dešava umjetnička razmjena koja sve nas koji smo u projektu inspiriše i obogaćuje.

Već si se susretala i igrala na tekstove Branislava Nušića, koliko ti to pomaže u realizaciji ove uloge Pavke u Narodnom poslaniku?
 
- Ovo je treći put u mojoj karijeri da radim Nušićev komad. Drago mi je zbog toga, ali trudim se da svaki put pristupim drugačije. Svakoj ulozi. Vjerujem da mi, oni od juče, nismo oni koji smo danas i da nećemo biti isti ni sutra. Tako pristupam i ulogama. Tako će moja Pavka biti jedna ‘posebna individua’.

Raduješ se dolasku u Pulu i Istru, koliko znamo već si dolazila na radionice MKFM-a?

- Da… Sve ovo mi je jako emotivno, jer je prva profesionalna scena na koju sam stala kad sam upisala Akademiju upravo scena INK u Puli. Tada sam kao student došla na MKFM. I sada – 19 godina kasnije – dolazim kao profesionalna glumica. Ali ovog puta, poslije probe me u foajeu čeka ćerka. Predivan osjećaj.

Koji su ti planovi za slijedeće razdoblje, u zadnje vrijeme si dobila i sporedne uloge u serijama Tajkun i Močvara, da li se s kazališnih daska više prebacuješ na tv ekrane ili je sve normalan slijed događaja?

- Poslije Tajkuna i Močvare, koji su moj start pred kamerama, desilo se da dođem do glavne uloge u seriji ‘Tunel’, trilera koji prati pregovarački tim policije, čije prikazivanje očekujem na jesen, zatim još nekih filmskih i televizijskih uloga većeg obima. Zahvalna sam na tom spletu događaja, jer podjednako volim scenu i kameru. A kud me put vodi dalje – ne znam. Ne planiram – prepuštam se.
 

Na kraju, što pulska publika može očekivati od predstave Narodni poslanik?

- Ja mislim da ćemo se svi zajedno nasmijati našim mukama sa političarima i aparaturom koja ih pravi i održava. Ali i sitnim ljudskim manama koje je Nušić tako precizno uočio i razotkrio, čuvajući ljubav za svoje likove čak i onda kada griješe.

(DV/FOTO: Tanja Draškić Savić)

Ovaj članak objavljen je u sklopu projekta kulturKLIK koji je sufinanciran sredstvima Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija.