Letci i plakati nemaju pozitivan marketinški efekt, a maltretiraju nas njima

TKO NAM PUNI "SANDU?I?E"?

Mada se ve?ina marketinških agencija slaže da reklamiranje putem letaka i plakata nema gotovo nikakvog marketinškog efekta, poštanski su nam sandu?i?i svaki dan sve puniji. Na ovaj se jeftin i agresivan na?in reklamiranja odlu?uju svi oni koji su uvjereni da za male novce mogu polu?iti "strašan" marketinški efekt. Naravno, pitamo se kome prijaviti agresivno krcanje papira u sandu?i?e i liftove? Postavlja se pitanje što s "atraktivnim" hostesama koje vam trpaju u ruke ne?ije dizajnerske vratolomije u obliku letaka?

Kome prijaviti lijepljenje plakata po haustorima, zidovima, stupovima i mjestima koji nisu namijenjeni za plakatiranje? Osim komunalnih redara kojih nema uvijek kada ih trebate, najve?u odgovornost snose pojedinci koji klijente doživljavaju kao primitivce koji ?e se raspametiti zbog nekoliko žvrljotina na papiru. Nemaštovitost nije samo problem Istre i Pule, no sasvim je dovoljno pogledati koliko nemaštovitih letaka svaki dan stigne u vaš omiljeni kafi? pa da vidite da još uvijek živimo u prošlosti. (N. M.)