UVEDENA I MOBILNA APLIKACIJA 'TOP 100'
U sjedištu pulske Turističke zajednice u petak, 13.11.2015. je predstavljena nova web stranica posvećena kulturnom turizmu Istria Culture i pripadajuća mobilna aplikacija TOP 100 sa audio vodičem na sedam jezika čime je TZIŽ nastojala prikupiti, selektirati, obraditi i na kvalitetan način prezentirati sadržaje iz kulturnog turizma Istre.
Prisutne je pozdravio župan Valter Flego koji je naglasio da je kulturna baština neprocjenjiv razvojni resurs svake regije, kako u smislu turističke ponude, tako i za razvoj poljoprivrede, obrta i drugih gospodarskih djelatnosti. Pritom je dodao da je u Istri odavno prepoznata kulturna baština, materijalna i nematerijalna, kao kapital na temelju kojeg se stvaraju dodatne vrijednosti, usmjerava razvoj istarskog zaleđa u smjeru ekonomskog, a time i ravnomjernog razvoja Istre. Na kraju se zahvalio svima koji su sudjelovali u realizaciji projekta REVITAS II te dali svoj doprinos u stvaranju još atraktivnije Istre.
O projektu REVITAS II govorio je Vladimir Torbica, pročelnik UO za kulturu Istarske županije te naglasio da je REVITAS II nadgradnja revitalizacije istarskog zaleđa i turizma u istarskom zaleđu prekogranični projekt sufinanciran kroz OP IPA Slovenija Hrvatska 2007-2013 program u sveukupnom iznosu od 843.058,49 EUR. Partneri projekta REVITAS II su: Općina Koper (vodeći partner), Istarska županija, Turistička zajednica Istarske županije, Grad Buzet, Grad Vodnjan, Općina Izola, Općina Piran. Naveo je da se projektom, pored ostalih aktivnosti, osnažila već stvorena, kroz projekt REVITAS, mreža info centara i to otvorenjem Kuće fresaka u Draguću, iskustvenih turističkih centara u Vodnjanu i Buzetu, prostora za promociju tradicionalnih obrta u Buzetu te gradnjom istarske kažete u Piranu.
Potom je u ime TZ Istarske županije govorila Cristina Vojić Krajcar - voditeljica projekta REVITAS II pri toj instituciji te naglasila da direktor TZIŽ Denis Ivošević nije mogao prisustvovati predstavljanju radi službenog puta, no zato je želio prenijeti poruku sljedećeg sadržaja: „Istra je imala sreću i mudrost da svoju kulturno-povijesnu baštinu/nasljeđe brižljivo i skrbno očuva. Na nama je velika obveza da nastavimo i dalje čuvati naše najveće blago, a obzirom da smo mi turistički djelatnici i kreatori doživljaja, pred nama stoji velik zadatak da kulturu stavimo na postolje kao glavni driver za prezentaciju destinacije u turističkom smislu“. Zatim je nastavila s informacijom da je sveukupni budžet TZ Istre za provedene aktivnosti iznosio 128.040€ od čega će se 108.835€ financirati iz projekta, a ostatak od 15% (19.206€) iz vlastitih sredstava. Istaknula je da se s projektom krenulo prilično kasno te je vremena na raspolaganju bilo jako malo, no neovisno o tome odrađen je veliki posao zbog čega su izrazito zadovoljni. Naime, Turistička zajednica Istarske županije je od samog početka percipirana kao partner koji može pomoći oko promocije i marketinga i upravo je to bio razlog zbog čega se uključila i predložila mjere koje bi omogućile što većem broju posjetitelja da što lakše dođu do važnih/zanimljivih podataka koji su godinama prikupljani, obrađeni, proučavani, objavljivani no bili dostupni rijetkima prvenstveno zbog dosadašnjih malih tiraža samih publikacija.
Iz navedenog razloga kreirana je nova web stranica potpuno posvećena kulturnom turizmu atraktivnog sadržaja i izgleda te nova mobilna aplikacija TOP 100 sa audio vodičem i prikazom na čak 7 jezika; kreirane su i dvije web igrice (jedna za odrasle, druga za djecu s motivom fresaka); 4 info kioska od kojih je jedan postavljen u TZG Pule, a ostali u TZO Motovun, TZG Rovinja i TZG Umaga, koji sadrže sve informacije s weba Istria Culture. Osim suvremenih informatičkih tehnologija, digitalizirani su svi promotivni materijali - konkretno 6 brošura različitog sadržaja i fotomonografija o freskama, jer se radi o nevjerojatno kvalitetnim publikacijama koje su od danas u elektronskom izdanju dostupne svima.
Pored navedenog, išlo se u reprint brošura: Otisak vremena i Urbana povijesna središta te plakata, razglednica, knjižnih oznaka, a izrađene su i polo majice.
Na kraju se zahvalila svima koji su pomogli u realizaciji aktivnosti: svim partnerima, a posebno UO za kulturu IŽ, izrađivaču Idea studio iz Samobora, svim kulturnim institucijama, muzejima, lokalnim turističkim zajednicama koje su osigurale gradivo i fotografije te na kraju cijelom timu iz TZIŽ.
Više o realiziranoj web stranici, mobilnoj APP i ostalom: [url=http://www.istria-culture.com]http://www.istria-culture.com[/url] (REX)