PROBLEM BRZO RIJEŠEN
U proteklom tjednu, stanovnici Galižanskog odvojka u Puli suočili su se s izazovima vezanim uz redoviti odvoz otpada. Otpad od plastike i papira nije bio odvezen već drugi utorak zaredom, što je izazvalo opravdano nezadovoljstvo među građanima. Nedostatak komunikacije i nedostatak obavijesti o situaciji dodatno su povećali frustraciju. Ipak, brzom intervencijom Pula Herculanee, problem je prepoznat i riješen.
Direktor Herculane kazao nam je kako se sustav odvoza otpada suočio se s neočekivanim izazovima ovog tjedna.
"Pula Herculanea u svakodnevnom radu ulaže iznimne napore kako bi se osigurala odgovarajuća usluga za sve poslovne i privatne korisnike. Ovog je tjedna, međutim, radi povećanog obima posla, lošijeg vremena, bolovanja i kvara na strojevima tempo rada ipak nešto drugačiji. Konkretno, na Galižanskom odvojku zbog iznenadnog bolovanja bilo je potrebno potpuno zamijeniti ekipu na tom terenu, gdje je došlo do greške. Nije pokupljen jedan dio ulice za što se iskreno ispričavamo korisnicima naših usluga. Danas je poslano dodatno vozilo na pražnjenje posuda. Ukoliko su korisnicima, radi promjene, spremnici ostali neispražnjeni molimo da se tijekom jutarnjih sati jave u Pula Herculaneu na broj 638-400" - poručio je.
Ovaj članak objavljen je u sklopu projekta Pitamo GRAD(o)načelnika koji je sufinanciran sredstvima Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija.
(S.V.)