Grad Pula sufinancira ugradnju solarnih sustava u kućanstvima VIDEO

ODRŽANI AKTI GRADONAČELNIKA
Danas su u Komunalnoj palači predstavljeni akti gradonačelnika na kojima je donesena odluka o uvjetima, kriterijima i postupku za sufinanciranje troškova nabave i ugradnje sustava obnovljivih izvora energije u kućanstvima.


Ovom se odlukom utvrđuju uvjeti, kriteriji i postupak prema kojem će Grad Pula i Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost sufinancirati nabavu i ugradnju sustava obnovljivih izvora energije u kućanstvima na području grada Pule. Riječ je o sustavima OIE - solarni kolektorski sustav za grijanje vode i grijanje prostora, kazao nam je Damir Prhat pročelnik za komunalni sustav i imovinu Grada Pule.

Pravo sudjelovanja na javnom natječaju imaju fizičke osobe koje podnose prijavu za sufinanciranje ugradnje sustava OIE u obiteljsku kuću i fizičke osobe-suvlasnici višestambenih zgrada, koji se na Natječaj prijavljuju putem Upravitelja svoje zgrade ili ovlaštenog predstavnika suvlasnika zgrade.

Sufinanciranje projekta je zajedničko, s time da vlasnici obiteljskih kuća i stanova u višestambenim zgradama ulažu i vlastita sredstva. Grad Pula projekt sufinancira do 10% opravdanih troškova ulaganja, 88.369,73 kuna, a Fond preko Grada Pule sufinancira projekt u iznosu do 39,38% opravdanih troškova ulaganja ili 348.000,00 kuna. Ostatak troškova po pojedinom sustavu za korištenje sustava OIE snose sami vlasnici obiteljskih kuća odnosno vlasnici stanova u višestambenim zgradama u iznosu od 447.327,58 kuna.

Drugi projekt na koji se je Grad Pula prijavio je obnova stolarije u kućanstvima, te u četiri škole i jednom vrtiću. "Kad govorimo o kućama, ukupna vrijednost projekta je 1,5 milijuna, dok je za škole i vrtiće vrijednost preko 2,6 milijuna kuna", kazao je Prhat.


Također, danas je rečeno da se raspisuje javni natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora u Puli, Sergijevaca br. 25, Sergijevaca br. 43, Danteov trg br. 5, H. Dalmatina br. 5, Zagrebačka br. 7, Zagrebačka br. 16, Istarska br. 18, Zadarska br. 4. (dva poslovna prostora koja se daju se u zakup kao jedna cjelina), Veruda br. 24, Jeretova br. 37 i Trg I. istarske brigade br. 10.


Isto tako je odobrena inicijativa Mjesnog odbora "Arena" za postavljanje postolja s poprsjima istaknutih antifašističkih boraca u Titovom parku u Puli. Tako je odobreno postavljanje poprsja Jurice Kalca, Olge Ban, Ruže Petrović, Tonke Lorencin, Ivana Jadreška, Slavka Grubiše, Vladimira Gortana, Nevena Kirca, Giulia Revelantea i Josipa Broza Tita.


Danas je još jednom rečeno i da Ulica Riva, na dijelu od Ulice sv. Ivana do Flaciusove ulice postaje jednosmjerna, sa dozvoljenim smjerom odvijanja prometa od Ulice sv. Ivana do Flaciusove, Flaciusova ulica, na dijelu od Ulice Riva do Augustovog prolaza i na dijelu od Danteovog trga do Arsenalske ulice, postaje jednosmjerna, sa dvije prometne trake i dozvoljenim smjerom odvijanja prometa od Ulice Riva do Arsenalske ulice, Flaciusova ulica, na dijelu od Augustovog prolaza do Danteovog trga, postaje dvosmjerna, sa tri prometne trake i obilježenim parkirališnim mjestima na kolniku Flaciusove ulice ne dijelu od Augustovog prolaza do Prolaza sv Nikole.


Danas je donesen i zaključak o potrebi uspostave Službe spašavanja života na vodi za sedam plaža koje su u koncesiji Grada Pule i to za: gradsko kupalište Stoja, AC Stoja, poluotok Stoja, kupališta Valkane, Gortanova uvala, Mornar i AC Puntižela u periodu od 15. lipnja do 15. rujna.


I ove se godine daje na upravljanje kupalište Stoja, izuzev pojasa uz obalu kupališta koji se nalazi u statusu pomorskog dobra, i to Trgovačkom društvu Pula Parking d.o.o..


Približavanjem „požarne sezone" donesen je i Zaključak o donošenju Plana motrenja, ophodnje, dojave i dežurstva za 2013. godinu, te je ponovno potvrđen Klaudio Karlović, za zapovjednika vatrogasnih postrojbi Područne vatrogasne zajednice Pula.

Iz Proračunskih zaliha su ponovno izvršene tekuće donacije u novcu, a u mjesecu svibnju su korištena za dodjelu posebnih priznanja u 2013. godini.
Tako su isplaćeni iznosi od 5.000,00 kuna pojedinačno, što ukupno iznosi 20.000,00 kn za osobite doprinose i postignuća za Grad Pulu i to posthumno Marici Vrbanac (isplata Goranu Vrbancu), Claudiu Bearzi, Matiji Ferlinu i Antu Babiću; isplaćen je i iznos od 5.000,00 kuna,Hrvatskom auto klubu Pula-Rovinj, kao pomoć u organizaciji utrke „2 Autoslalom Puljanka, iznos od 12.500,00 kuna,Klubu umirovljenika Uljanik, Pula, kao pomoć za provođenje daljnjih aktivnosti u 2013.godini; iznos od 10.000,00 kuna, Centru za podvodne aktivnosti „Pula" kao pomoć za provođenje daljnjih aktivnosti Centra; iznos od 8.500,00 kuna, DSR „Maraton Uljanik" iz Pule kao pomoć u organizaciji zajedničke ekološko-sportske akcije mjesnog odbora Sv. Polikarp-Sisplac i Vidikovac pod nazivom „Očistimo i koristimo gradske šumice Lungomare i Drenovica" koje su se održale 11. i 12. svibnja 2013. godine; iznos od 50.000,00 kuna,Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli, kao pomoć za opremanje učionice za informatičke namjene; iznos od 1.000,00 kuna, Udruzi Casoni Vecchi Pula, kao pomoć u organizaciji manifestacije „7. dani sporta" - sportom za kulturu življenja koja se održala 04. i 05. svibnja; iznos od 5.000,00 kuna, D:Š:R: Carolina iz Rijeke, kao pomoć u pripremi za velika natjecanja u Hrvatskoj sportašice Jelene Vuković iz Pule; iznos od 5.000,00 kuna, Klubu studenata „Istarskog kluba" Rijeka, kao pomoć u organiziranju tradicionalne manifestacije okupljanja istarskih studenata „Istrijada 2013" koja se održala u Poreču u razdoblju od 03.do 05. svibnja; iznos od 6.000,00 kuna,Hrvačkom klubu Istarski borac iz Pule, kao pomoć za daljnje aktivnosti Kluba; iznos od 5.000,00 kuna, Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli - odjel ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Pula, kao pomoć u organizaciji 6. međunarodne znanstvene konferencije „the Changing Economic Landscape:Issues, Implications and Policy Options; Economic in Crisis - The Crisis of Economics" koji se održao u Puli u razdoblju od 30. svibnja do 01. lipnja; iznos od 2.500,00 kuna, Domu za starije i nemoćne osobe „Alfredo Štiglić", kao pomoć u realizaciji projekta uređenja okoliša pod nazivom „Mediteranski vrt"; iznos od 1.200,25 kuna, tvrtki AN&SA d.o.o. iz Pule, radi pokrivanja troška razne robe MO Busoler za radnu akciju uređenja Park šume na Busoleru koja se odvijala 20. travnja; iznos od 1.500,00 kuna, tvrtki P.t.o. Compari 1 iz Pule, radi pokrivanju troška razne robe potrebne MO Busoler za radnu akciju uređenja Park šume na Busoleru koja se odvijala 20. travnja; iznos od 308,70 kuna, tvrtki PEEM d.o.o. iz Pule, radi pokrivanju troška ustupljene robe potrebne MO Busoler za radnu akciju uređenja Park šume na Busoleru koja se odvijala 20. travnja; iznos od 1.000,00 kuna, Udruzi dijaliziranih na listi čekanja za transplantaciju bubrega Istarske županije, kao pomoć u programu obilježavanja „Nacionalnog dana darivanja i transplantiranja organa". Tako su u svibnju iz sredstava proračunske zalihe Proračuna Grada Pule isplaćena ukupna sredstva u iznosu od 134.508,95 kuna. Više u Video prilogu i na web stranici Grada Pule.
(Priprema/Foto/Video: Doris Floričić)

Video vezan uz članak