Digitalna kampanja Valamara i SeekandHit-a u Rovinju osvojila nagradu ‘Best in Show’

Digitalna kampanja Valamara i SeekandHit-a u Rovinju osvojila nagradu ‘Best in Show’-144308

INOVATIVNI PRISTUP DIGITALNOJ KOMUNIKACIJI
Valamar i agencija za digitalni marketing SeekandHit osvojili su nagradu za najbolju digitalnu kampanju, Best in Show, na dodjeli nagrada MIXX Awards Croatia 2024, održanoj u Rovinju u sklopu 10. izdanja Dana komunikacija.

Kampanja „The Data Driven Stay“ istaknula se po inovativnom pristupu digitalnoj komunikaciji te je postavila novi standard u prilagođavanju hotelskog iskustva korisnika putem personaliziranih digitalnih strategija. Koristeći napredne tehnologije analitike podataka i ciljanog oglašavanja, Valamar i SeekandHit uspjeli su stvoriti relevantnu i prilagođenu komunikaciju za svakog korisnika, što se i odrazilo na vrhunske rezultate digitalnih kampanja.

Izuzetno sam ponosna da je dugogodišnji rad i predanost tima digitalnih marketinških komunikacija Valamara prepoznat od strane struke te nam predstavlja dodatan vjetar u leđa za buduće digitalne kampanje. Valamar i SeekandHit, kao naš dugogodišnji partner, zajedno rad na kontinuiranom ulaganju u inovacije i poboljšanje komunikacije putem digitalnih kanala prateći budno najnovije trendove na tržištu te implementirajući iste“, zaključila je Sanja Vale, direktorica Odjela e-trgovine u Valamaru.

Valamar je u 2023. godini osvojio i glavnu nagradu za digitalnu kampanju na međunarodnom tržištu u kategoriji SoMo Global „Valamar ongoing campaigns“, te posebnu nagradu Special mention by Httpool za isticanje u dijelu performance kampanja na jedanaestoj dodjeli nagrada SoMo Borac powered by Httpool koja je organizirana u partnerstvu s Hrvatskom udrugom digitalnih izdavača (HUDI), a koja nagrađuje najbolje digitalne radove u regiji.

(REX)