Danijelu Španjolu, portiru hotela Melia Coral, nagrada ‘’Čovjek ključ uspjeha’’

Danijelu Španjolu, portiru hotela Melia Coral, nagrada ‘’Čovjek ključ uspjeha’’-92002

NAGRADE ZA NAJBOLJE TURISTIČKE DJELATNIKE NA DANIM HRVATSKOG TURIZMA
Danijel Španjol, dugogodišnji djelatnik Plave Lagune, odnosno Istraturista, dobitnik je nagrade Čovjek ključ uspjeha – za najboljeg djelatnika u 2018.godini u kategoriji hotela i kampa! Odlučeno je tako na Danima hrvatskog turizma koji se ovih dana održavaju na Hvaru u organizaciji Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore.
Plava Laguna iznimno je ponosna na svog djelatnika koji je cijeli svoj radni vijek proveo u Istraturistu, odnosno Plavoj Laguni, a ove godine s ponosom nakon 44 godine rada, odlazi u zasluženu mirovinu.
 
U hotelima Plave Lagune radi od 1974. godine, a kao stalni radnik od 1976. i u međuvremenu radio je u svim hotelima Plave lagune u Umagu, od Adriatica gdje je proveo pune 24 godine pa hotel Sol Umag, Sol Aurora, Sol Gadren Istra, Melia Coral, Moj Mir i Sol Sipar.
 
Čitav svoj dogogodišnji radni vijek proveo je baš kao portir i komentira:
''Ja baš volim biti portir, međutim biti dobar portir nije baš tako lako kao što dosta ljudi misli, nije to samo zgrabiš kufer i nosiš. Treba u ovom poslu obratiti pažnju na masu sitnih detalja, kao npr. pogledaš registraciju na autu gosta i poželiš mu dobrodošlicu na njegovom jeziku i to uvijek sa smiješkom, na glas, gledajući ga u oči. Isto tako, važan je i odnos prema gostu na odlasku, jer mi smo prvi i zadnji kojega oni vide u hotelu. Ako su se dobro proveli, tužni su što odlaze, a ja ih volim utješiti rečenicom: «Doviđenja, do skorog viđenja, jer da bi se vratili, ipak morate otići!'' i nastavlja: ''Volim ovaj posao jer imam osjećaj da mi svaki dan počinje sa novim izazovima, i jer sam uvijek imao sreću da radim sa odličnim kolegama.''
 

Hrvatska turistička zajednica svake godine dodjeljuje nagrade ČOVJEK - KLJUČ USPJEHA, DJELATNIK GODINE. Cilj ove nagrade je razvijanje gostoljubivih i prijateljskih odnosa prema turistima te podizanje kvalitete usluge što direktno utječe na podizanje stupnja zadovoljstva gostiju te širenje pozitivnog imidža hrvatskog turizma.

(REX)