Cjelovečernji art event „Happy birthday L.A.E."  smješten u mjestu Stari grad Labin, danas, 23. kolovoza za posjetitelje priprema sljedeće:
21 sat-  Piazza San Marco - instalacija „Goodbye Kuna", Ivana Kralj (HR/AT)

12. Istarski međunarodni transdisciplinarni umjetnički festival i laboratorij

DANAS NA PROGRAMU ''L.A.E. FOREWER"
Cjelovečernji art event „Happy birthday L.A.E."  smješten u mjestu Stari grad Labin, danas, 23. kolovoza za posjetitelje priprema sljedeće:
21 sat-  Piazza San Marco - instalacija „Goodbye Kuna", Ivana Kralj (HR/AT)
Ivana Kralj rođena je 1984. u Rijeci, a 2010.g. završila je studij kiparstva zu Beču. Težište njena rada su skulptura, instalacija, crtež te performance. Izlagala je u Austriji, Njemačkoj, Luksemburgu i Švicarskoj,.... živi i radi u Beču.
21:30 sati-  Ulica 1.Maja - video-instalacija „Arschkriecher/Ulizica", Roderich Madl (AT)
Roderich Madl rođen je 1963. u Salzburgu, završio je studij klasičnog i suvremenog plesa u Školi Maurice Béjart u Briselu, te u Međunarodnom centru plesa u Cannesu. Vizualni je umjetnik i koreograf, te bivši umjetnički direktor čuvene austrijske plesne skupine Pilottanzt.
21:30 sati- Narodni muzej Labin - video-instalacija „Prometheus Complex", Thomas Jelinek (AT). Thomas J. Jelinek kustos je, kazališni redatelj, dramaturg i multidisciplinarni umjetnik, rođen 1964. u Stockholmu. Umjetnički je direktor NOMAD Theatre i LABfactory, te osnivač i dramaturg Liquid Loft-a, suosnivač i umjetnički ravnatelj MESSING Networka (1990.-2002.), te predsjednik IG Kultur Vienna (Udruga samostalnih umjetnika i kulturnih organizacija Beča) od 2000.-2008. Kreirao je brojne kazališne projekte, video i prostorne instalacije, glazbu i performanse, radio je na televizijskim produkcijama, arhitektonskim projektima, te kao kustos transdisciplinarnih i prekograničnih projekata na granici između znanosti i umjetnosti. Realizirao je niz projekata međunarodne suradnje, kao i transdisciplinarne projekte i festivale koji povezuju istok sa zapadom, poput TRANSART festivala u Hrvatskoj (od 2000.), umjetničke razmjene Beč-Bratislava, te kontekstualne europske projekte kao Logbook (Berlin, 1993.) i CAMP (AT, DE, NL, SLO), itd. Jelinek također radi na projektima razvoja i redefinicije urbanih prostora. Dobitnik je više međunarodnih nagrada, između ostalog „Zlatnog lava" za najbolji performance na Venecijanskom bijenalu 2007.g.
22 sata- Kod Špine: performance " MISU", AIKO/Kazuko Kurosaki (J/AT), zvuk: Thomas Wagensommerer
Kazuko Kurosaki (alias) Aiko, plesačica, koreograf i pedagog. Obrazovanje: Margit Manhardt Studio (Beč), Konzervatorij plesnog odgoja i obrazovanja Chladek (Beč), glazbeni seminar Susi Nicoletti (Salzburg), Odjel glazbenog istraživanja na Sveučilištu za glazbu i Performing Arts, Beč (violina, glasovir, vokal), stipendija za plesno obrazovanje kod Gus Giordano, Chicago (SAD). Sudjelovala je na brojnim međunarodnim plesnim radionicama (Ko Muborushi i Carlotta Ikeda, Beč / Tokio) i surađivala sa eminentnim umjetnicima i plesnim pedagozima (Margit Manhardt, Henry Thomas, Christian Wagner Hansa, Carlotta Ikeda), kazališnim redateljima (TJ Jelinek, M. Gruber), vizualnim umjetnicima i teoretičarima umjetnosti (Lore Heuermann, Katherina Zakravsky,...). Od 1991.-1998. bila je član japanske butoh skupine ARIADONE, a nakon toga imala je brojne samostalne nastupe u Japanu, Austriji i drugim zemljama, te sudjelovala na festivalima poput Festivala suvremene umjetnosti, Bolzano /Italija i TRANSART festivala, Labin/Hrvatska. Od 2003.g. živi i radi u Beču (LABfactory).
23 sata-  Kod špine - glazbeni Jam Session, Thomas Wagensommerer (electro-acustic) i Franz Hautzinger (truba)
Thomas Wagensommerer studirao je transdisciplinarnu umjetnost na Akademiji primjenjenih umjetnosti u Beču, digitalne medije na Sveučilištu primjenjenih znanosti u St.Pöltenu te filozofiju na Sveučilištu u Beču. Multimedijalni je umjetnik i skladatelj čiji se rad uglavnom bazira na instalacijama i performansima. Sebe vidi kao kibernetskog procesora te interdisciplinarnog izvođača i producenta na području elektro-akustične glazbe, umjetnosti zvuka, videa, vizualne umjetnosti, interaktivne instalacije, performansa, mrežne i softver umjetnosti, tjelesnog pokreta, itd., u isprepletenosti sadržaja poput: prostor / tijelo / vrijeme, logika (filozofija / matematika), virtualnost, umrežavanje, neispravnost sistema, egzistencijalizam, prisutnost / odsutnost, itd.. Živi i radi u Beču.
Franz Hautzinger studirao je na jazz odjelu Umjetničke akademije u Grazu,  te je nakon preseljenja u Beč 1986. počeo istraživati trubu na svoj vlastiti, ne-akademski način. Svjesna odluka da izbjegne elektronske izvore zvuka, ali da ipak „prati" razvoj digitalne glazbe na trubi, dovele su do kupnje njegove prve trube četvrtine tona 1997., trenutka presudnog za njegov senzacionalni solo album „Gomberg" (2000.), na kojem je predstavio do tada nečuven spektar zvuka kojeg je razvio na svom instrumentu i koji mu je donio status. Bio je član brojnih jazz orkestara i grupa sa kojima je snimio niz albuma, surađivao je sa brojnim europskim i američkim glazbenicima, od 1989.g. predaje na bečkoj Glazbenoj akademiji od 1989.,  a od 1999.g. član je Berliner Ensemble "Zeitkratzer". On je „svjetski putnik" čiji je nepogrešivi glazbeni potpis poznat od Beča do Berlina, Londona, Bejruta, Tokija, New Yorka i Chicaga. Franz Hautzinger dokazao je kako i u vremenima u kojima je postmodernizam povijest, instrument još uvijek može biti ponovno izmišljen. (REX)