Wolt je stigao u Pulu!

Wolt je stigao u Pulu!-113714

NOVA INOVATIVNA APLIKACIJA ZA NARUČIVANJE JEDNOSTAVNA ZA KORIŠTENJE
Woltova avantura u Hrvatskoj krenula je krajem 2018. godine kada je za dostavu otvoren grad Zagreb, kao testno tlo za takvu uslugu. Nakon otvaranja glavnog grada, Wolt je prošle godine krenuo s radom u Rijeci i Splitu, dok su u 2020. godini otvorena čak četiri nova grada – Zadar, Osijek,Varaždin i Velika Gorica, a najnovija ekspanzija odnosi se na otvaranje Pule. Globalno, Wolt posluje preko 20 zemalja diljem Europe te u Japanu.

Ekspanzija na druge gradove u Hrvatskoj očekivani je korak od strane ​Wolta​, obzirom na brzi rast koji kompanija bilježi od samog starta, a koji je posljedica iznimno dobrog i brzog prihvaćanja usluge odstrane korisnika u svim gradovima. Wolt trenutno broji stotine tisuća registriranih korisnika u Hrvatskoj te desetke tisuća aktivnih korisnika na mjesečnoj bazi.

"Slobodno mogu reći da je Wolt na hrvatskom tržištu postavio visoke standarde u dizajnu,profesionalnosti djelatnika i dostavljača, marketinškoj strategiji i brzini dostave. Imamo čvrste i snažne temelje za još kvalitetniju suradnju s restoranima i još brži rast korisnika. Visoki postotak stalnih korisnika, učestalost naručivanja i broj novih korisnika neki su od pokazatelja koji sugeriraju da je Wolt preferirani odabir aplikacije za dostavu hrane i namirnica. Veseli me što smo prepoznati kao lider na hrvatskom tržištu.”,​ ističe Damir Krešo, Marketing Manager Wolta za Hrvatsku.

Wolt trenutno usko surađuje s ​više od 750 restorana i trgovina na hrvatskom tržištu​, a u potpunosti je jasno da će ta brojka i dalje rasti, nakon otvaranja Pule. Osim što pružaju korisnicima najširu ponudu restorana od svih pružatelja srodne usluge, Wolt je kao odgovor na COVID-19 situaciju prilagodio poslovni model pa su tako na platformu uvedene brojne, raznovrsne trgovine (namirnice,mesnice, ribarnice, pekare, pet store-ovi i sl.) što znači da korisnici više ne moraju izdvajati vrijeme na odlazak u trgovinu i kupnju namirnica. Sve što je potrebno može se naručiti putem Wolt aplikacije i jednostavno pričekati dostavu iz udobnosti vlastitog doma

Za sada su na aplikaciji za grad Pulu dostupni restorani​ Asia Food by Pralet, Fast Food Tanja 3 i 4,MEX, Foodie, Fast Food Green, Wok Me, Piantina Fine Fast Food, Citta Vecchia ​te trgovine​ RotoSvijet Pića i bio&bio.

Woltovi prodajni timovi svakodnevno ulažu maksimalne napore kako bi ponudu restorana i trgovina učinili još širom te dostupnijom svima, a vjerujemo kako će isti napor biti uložen i u stvaranje što kvalitetnije ponude u Puli. Iz Wolta dodaju i da su brojni ugostitelji i trgovački lanci prepoznali vrijednost i važnost usluga dostavnih kompanija poput njihove, posebice u novonastaloj situaciji tako da svakodnevno bilježe rast u upitima oko sklapanja partnerskih suradnji.

„​Ponosni smo na činjenicu da smo kod korisnika i partnera prepoznati po visokoj kvaliteti naše usluge. Nakon Rijeke, Pula je drugi grad u Istri koji smo odlučili pokrenuti i vjerujemo da će Puljani i njihovi gosti biti jednako oduševljeni našom uslugom. Pula je grad bogate kulture i razvijene gastronomske scene te nam je cilj što više restorana dovesti na našu platformu i približiti ih korisnicima. Zasad smo zadovoljni odazivom restorana, a svakako planiramo i u Puli zabilježiti jednaki mjesečni rast broja restorana i trgovina kao što je to bio slučaj u ostalim gradovima”​ rekao nam je Ante Gabelica, Restaurant Partnership Manager.

Kao dodatnu zanimljivost navode i povećanu potražnju poduzeća da vlastitim zaposlenicima omoguće besplatnu dostavu ili korištenje kupona preko Wolta što maksimalno cijene i podržavaju.Ovim putem pozivaju i ostala poduzeća i korporacije da ih kontaktiraju te da zajedničkim snagama pomognu ugostiteljskoj industriji i zaposlenicima te ponude što optimalnije rješenje i olakšaju svakodnevicu u nadolazećim tjednima i mjesecima

Što je to što odvaja Wolt od konkurencije?
Sve je u potpunosti prilagođeno korisniku – inovativna aplikacija jednostavna za korištenje sadrži listu svih restorana dostupnih za narudžbu, a svako jelo imat će i fotografiju kako bi korisnik lakše odlučio što će naručiti. Plaćanje se odvija gotovinom i kartičnim putem (plaćanje je moguće putem visa, Diners i MasterCard kartica, Google i Apple Pay-a), a sama ​dostava je izuzetno brza​ – u prosjeku cijeli proces, od same narudžbe pa do dostave hrane, ​traje oko 30 minuta​. Cijelo to vrijeme korisnik vidi u kojoj je fazi priprema hrane, odnosno gdje se nalazi dostavljač i kada stiže na adresu. A ako se i pojavi poneki problem, javlja se Woltova korisnička služba koja problem otkloni jednostavno i brzo,istovremeno se brinući da korisnik ostane zadovoljan – prosječno vrijeme odgovora im je 30 sekundi!

Iznimno važan i velik iskorak Wolt je napravio u periodu obilježenom pandemijom COVID-19 virusom. Kako bi se maksimalno očuvala sigurnost svih strana uključenih u proces pripreme i dostave hrane (zaposlenici restorana, dostavljači i korisnici) uvedena je opcija beskontaktne dostave što omogućuje maksimalno izbjegavanje kontakta između dostavljača i korisnika. Osim spomenute opcije, tijekom prvog vala pandemije, Wolt je pokrenuo i brojne druge mjere koje su usmjerene na sigurnost zajednice, ali i na pomoć partnerima ugostiteljima. Sve navedene mjere Wolt i dalje nastavlja prakticirati. Niže ih navodimo.

Što se tiče ​zdravstvenih mjera​, obaviješteni su svi Wolt partneri dostavljači o preporukama Svjetske zdravstvene organizacije i nadležnih vlasti na koji način da zaštite sebe i druge od koronavirusa. To se konkretno odnosi na održavanje higijene ruku, smanjivanje ljudskog kontakta kako u restoranima,tako i na vratima kupaca.

Wolt je hitno implementirao unutar aplikacije ​tehničku funkcionalnost ​(contactless delivery) putem koje korisnici mogu naručiti hranu te ju preuzeti bez kontakta s dostavljačem što znači da će dostavljena hrana biti ostavljena na vratima ili ulazima. S obzirom na ozbiljnost situacija, navedena funkcionalnosti je automatski uključena na aplikaciji. Iz Wolta navode kako je udio beskontaktne dostave među najvišima u usporedbi s ostalim zemljama te se ovim putem zahvaljuju korisnicima koji misle na svoje zdravlje, ali i na zdravlje Wolt partnera dostavljača.

Što se ​financijskih mjera ​tiče - svakom dostavljaču subvencionirani su dezinfekcijski gelovi, a osiguravaju i maske i rukavice.

Poduzete su i određene ​mjere i za Wolt partnere ugostitelje​ kojima se trude pomoći. Neke od njih su smanjivanje provizije za narudžbe za osobno preuzimanje na 0%, promoviraju se lokalni restorani i omogućuje im se veća vidljivost na aplikaciji, privremeno su obučavali i zapošljavali osobe iz ugostiteljstva te na taj način pružali podršku osoblju restorana koji su u partnerstvu s Woltom, ulažu se dodatna sredstva u marketing i sl.

Više o mjerama koje je Wolt poduzeo možete pronaći ​ovdje​.

Wolt aplikacija ponosni je vlasnik i prestižne Apple Editor’s Choice nagrade za korisničko iskustvo, a potvrda kvalitete najjasnija je iz ocjena korisnika na Google Play-u i App Store-u gdje je Wolt najbolje ocijenjena aplikacija ​u kategoriji hrane i pića.

Kako koristiti Wolt?
Kao što je ranije spomenuto, proces korištenja aplikacije je iznimno jednostavan i u potpunosti prilagođen korisniku. Željenu hranu korisnici mogu naručiti u samo nekoliko klikova putem mobilnih uređaja (aplikacije je dostupna za Android i iOS) ili putem desktop verzije na [url=http://www.wolt.com]http://www.wolt.com[/url].

Prije svega potrebno je besplatno preuzeti aplikaciju, registrirati se putem email adrese ili Facebooka te dodati karticu kao sredstvo plaćanja, ukoliko je to preferirani način plaćanja. Ukoliko nije,plaćanje se može vršiti i gotovinom. Nakon odrađene instalacije i registracije korisnik odabire restoran i jelo i to je sve.

Napominjemo i da je trenutno ​aktivan promotivni period besplatne dostave​ te da je minimalna vrijednost košarice 45 HRK. 

(REX)