Danas je u Komunalnoj palači održana tiskovna konferencija na kojoj je predstavljen projekt "Pula Gradski Đir" koji ima za cilj poslovnim subjektima u centru grada omogućiti da na Facebooku i Instagramu prezentiraju svoje akcije,..."/>

Predstavljen projekt “Pula, gradski đir” kao dio oživljavanja centra grada

Predstavljen projekt “Pula, gradski đir” kao dio oživljavanja centra grada-103969

"ĐIR" DONOSI AKCIJE, POGODNOSTI I ZANIMLJIVOSTI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
Danas je u Komunalnoj palači održana tiskovna konferencija na kojoj je predstavljen projekt "Pula Gradski Đir" koji ima za cilj poslovnim subjektima u centru grada omogućiti da na Facebooku i Instagramu prezentiraju svoje akcije, pogodnosti i zanimljivosti.

Tiskovnoj konferenciji prisustvovali su zamjenik gradonačelnika Grada Pule Robert Cvek, direktorica Turističke zajednice Grada Pule Sanja Cinkopan Korotaj, u ime Hrvatske gospodarske komore – Županijske komore Pula Katja Petrovski, ispred Udruženja obrtnika Pule Ester Jurinović, zatim predsjednica Ceha trgovačke djelatnosti Elida Cerovac Bakiš te dizajner i izvršitelj usluge oglašavanja Tedi Goretti Piralić.

Zamjenik gradonačelnika Robert Cvek pohvalio je ovu inicijativu i istaknuo kako Grad Pula s pulskim obrtnicima i poduzetnicima ima konstantnu i dobru suradnju.

“Prihvaćamo ideje, inicijative, a imamo i sluha za njihove probleme. Ovaj projekt je produkt upravo dijaloga između svih nas. Želimo informirati građane o svemu što se dešava u centru grada jer, bez obzira na trgovačke centre, i starogradska jezgra ima raznovrsnu ponudu i centar grada mora živjeti čitavu godinu. Vjerujem da će projekt imati efekta te pozivam i ostale poduzetnike da se uključe, a građane da prate što centar grada nudi“ - kazao je Cvek.

Sanja Cinkopan Korotaj predstavila je sam projekt te objasnila da će od danas obrtnici i poduzetnici, kao i drugi poslovni subjekti u užem centru i povijesnoj jezgri grada, na jednom mjestu moći prezentirati  sve informacije o trenutnim akcijama, ali i ostalim zanimljivostima koje njihova djelatnost nudi.

„Za sada se uključilo 20 subjekata, a vjerujem da će se polako uključiti i drugi. Grad Pula i Turistička zajednica financiraju održavanje mreža dok je cijena objave 20 kuna, a poslovni subjekti imaju obvezu objavljivanja minimalno dvije do maksimalno četiri objave na dvije društvene mreže- Facebooku i Instagramu. Namjera nam je na ovaj način približiti centar građanima i građane centru grada“ - rekla je Cinkopan Korotaj.

Dizajner i izvršitelj usluge oglašavanja „Pula Gradski Đir“ Tedi Goretti Piralić ukratko je pojasnio vizualni identitet projekta koji će na kvalitetan i zabavan način objavljivati akcije i događaje u samom centru grada te je pojasni promotivni plan projekta.

Ester Jurinović pojasnila je kako je ideja potekla od samih trgovaca u gradu te naglasila kako je poželjno da se uključe i ostale institucije koje djeluju u centru grada na način da se objedine svi događaji i ponude. „Malim obrtnicima to puno znači jer nemaju kapacitet za imati svoje profile, a tako mogu ući u svijet digitalnog marketinga i promovirati se“ zaključila je Jurinović.

Da su se društvene mreže Facebook i Instagram  pokazale kao idealni  oglasni prostori naglasila je Katja Petrovski.

„Veoma je važno osvijestiti  postojanje usluga koje se nude kao i ostalih događaja te privući ljude u centar“ - rekla je Petrovski.

Inicijatorica cijelog ovog projekta, Elida Cerovac Bakiš, istaknula je kako se kontinuirano radi na poboljšanju rada obrtnika te je pozvala obrtnike i poduzetnike da se uključe u ovaj projekt budući se zajedništvom i suradnjom puno toga može napraviti kako bi se centar grada značajnije približio građanima.

Pula Gradski Đir potražite na Facebooku i Instagramu  @pulagradskidir.

(rex)