Poklon paketi u rukama škola koje su sudjelovale na on-line edukaciji

EDUKACIJU JE PROVODIO ARHEOLOŠKI MUZEJ ISTRE
Škole, profesori, nastavnici i učitelji koji su sa svojim učenicima sudjelovali u on–line edukaciji Arheološkog muzeja Istre u Puli danas su ispred glavnog ulaza u Amfiteatar došli po svoje poklon pakete.
Edukaciju je provodio Edukacijski odjel AMI-a uslijed situacije izazvane covid–19 virusom, u periodu boravka djece kod kuće, odnosno zadnja tri mjeseca nastavne godine 2019./2020.

Arheološki muzej Istre je slijedom situacije rada i školovanja od kuće, prilagodio svoje edukacijske programe te su oni od ožujka do lipnja ove školske godine funkcionirali putem društvenih mreža. Edukacijski odjel muzeja pripremio je nekoliko različitih aktivnosti za publiku, a dio tih aktivnosti odnosio se na škole. Tako je bilo moguće uključiti se u edukacijske aktivnosti vezane za gostujuću izložbu Etnografskog muzeja iz Zagreba O životinjama i ljudima i one su bile namijenjene svima. Malo zatim su započele i edukacijske aktivnosti na temu antičke Pule, koje su bile namijenjene učenicima i nastavnicima.

Aktivnosti na temu antičke Pule provodile su se putem virtualne učionice, kroz nekoliko ciklusa, ovisno o dobi učenika, tjedno. Svakog tjedna slijedila je nova tema o antičkoj Puli i novi zadatak. U edukaciju za srednje škole bilo je uključeno sedam razreda pulske gimnazije, jedan razred srednje glazbene škole, dva razreda Ekonomske škole iz Pule, četiri razreda Strukovne škole iz Pule i dva razreda X. gimnazije „Ivan Supek“ iz Zagreba. Od osnovnih škola se na samom početku uključio 3. A razred OŠ Vidikovac, a nešto kasnije i tri 5. razreda OŠ Veli Vrh. Mlađi učenici (niži razredi OŠ) uz svaku su temu dobili i praktični zadatak, dok su viši razredi i srednje škole nakon obrađene teme rješavali nastavne listove. Virtualne edukacijske aktivnosti vodila je Tina Širec Džodan iz Edukacijskog odjela AMI-a, u suradnji s učiteljima i profesorima.

Ovim putem Arheološki muzej Istre nastoji educirati publiku svih uzrasta prilagodivši svoje programe on–line nastavi i društvenim mrežama. Neke od rezultata edukacije moguće je pronaći na društvenim mrežama muzeja. Primjerice, svaku aktivnost o antičkoj Puli za 3. razred, pratio je i likovni zadatak na temu te su radovi 3. A razreda tijekom edukacije objavljivani na društvenim mrežama AMI-a u vidu foto albuma. Djeca su u različitim likovnim tehnikama izvela neke od antičkih spomenika i situacija: Neustrašive Histre (crtež), Herkulova vrata (kolaž), Forum u Puli nekad i danas (crtež), Slavoluk Sergijevaca (crtež / lavirani crtež), Amfiteatar u Puli (tehnika po želji).

(Rex/foto:Manuel Angelini)

Facebook komentari