Baby Lasagna: Od copywritera u Valamaru do Eurovizijske slave! 

Baby Lasagna: Od copywritera u Valamaru do Eurovizijske slave! -144764

PRVI IZBOR VALAMARA ZA TU POZICIJU
Nakon što je u jednom razgovoru za domaće medije izjavio kako bi, da nije bilo pobjede na Dori, vjerojatno dobio posao u Valamaru kao copywriter, iz najveće hrvatske turističke kompanije stiže i potvrda da zaista i bi jer je bio prvi izbor Valamara za tu poziciju. 


 
„Prijavio sam se za raditi 'full time' posao u Valamaru kao copywriter i sve je prošlo dobro. Mislim da se ovo nije dogodilo da bih dobio posao, možete ih pitati, ali mislim da bih. Da nisam pobijedio, mislim da bih sada bio copywriter“, otkrio je Marko Purišić ili Baby Lasagna u razgovoru za Dalmatinski portal.  
 
Ipak, Baby Lasagana je s pjesmom „Rim Tim Tagi Dim“, koja je u međuvremenu postala i svjetski hit, 25. veljače ove godine pobijedio na Dori, hrvatskom natjecanju za pjesmu Eurovizije.
 
Baby Lasagna bio je prvi izbor za poziciju copywritera u sektoru digitalnog marketinga u Valamaru i bili smo sretni što smo našli tako dobrog kandidata. No onda je došla Dora. Iako nam je sad malo žao što nije naš kolega, ipak smo, kao i cijela Hrvatska, jako ponosni na njega i njegov jučerašnji nastup u polufinalu Eurosonga. Čestitamo i želimo mu da bude jednako genijalan u finalu. Mi navijamo“, kažu iz Valamara.

(REX& Foto: Baby Lasagna Instagram, arhiva)