PISMA ČITATELJA
Poštovani, ovim putem Vam se obraćam ogorčen novim sistemom naplate parkiranja u Gradu Pula. Naime nakon što je naplaćivanje parkirnih kazni, u iznosima većim od cijene parkiranja za vrijeme provedeno na parkingu proglašeno protuustavnim, kazne su dobile novo ime i poskupile su od 25% do 100%. Naime, poduzeća koja naplaćuju parking došla su do odlične dosjetke da ne naplaćuju kazne već „DNEVNE PARKIRNE KARTE“. Sasvim praktičan način da se zaobiđe ustav i zakon, ali zar treba pritom biti bezobrazan i naplaćivati karte za dva dana.
Iznos kazne je do 15. prosinca 2009. u Puli bio 80,00 kn, dok „dnevna parkirna karta“ danas košta od 100 kn za 2. zonu, 130 kn za 1. zonu, do 160kn za treću zonu, bez obzira da li vam je „karta“ stavljena u 18h ili u 8h!!! Iako tu nema matematike, jer maksimalnih 15h provedenih na parkirnom mjestu (parking se naplaćuje od 7h do 22h) x 4,00 kn = 60,00kn dnevno, sustav nema ni logike, jer se „Dnevna parkirna karta“a naplaćuje za dva dana, odnosno ako Vam je „Dnevna parkirna karta“ stavljena na vozilo u 15:46 19.01.2010. ona vam vrijedi do 15:46 20.01.2010. odnosno vrijedi 24 sata, a parking se naplaćuje od 7h do 22h?!? Zar nije uobičajena marketinška praksa, ako plaćaš veću količinu (u ovom slučaju zakupljuješ parkirno mjesto na duže vrijeme) da ti je nešto jeftinije, a ne skuplje?! Bitno je naglasiti da se prema njima radi o dnevnoj parkirnoj karti, a ne kazni, iako je više nego dvostruko skuplja da zakupljujete sat po sat.
Paradoksalno je i da se može „kupiti“ „DNEVNA PARKIRNA KARTA“ za 1. zonu po cijeni od 130 kn i vrijedi 24 sata, a maksimalni dozvoljeni parking u toj zoni je 2h!!!! Isto vrijedi i za 3. zonu
Ovim putem bi prozvao poduzeće PULAPARKING d.o.o. zbog bezobzirnog ponašanja Službe za reklamacije koju je jako teško dobiti u radnom vremenu od 07h do 13h. Ukoliko parking plaćate mobitelom, vi dobivate PIN kojim se možete pozvati na plaćeni parking, a podaci „dnevne parkirne karte“ se također nalaze u njihovoj bazi podataka. Ipak, bez obzira na to što imaju sve relevantne informacije i obično se te stvari mogu riješiti putem telefonskog poziva (svrha Službe za reklamacije), iz Službe će Vam poručiti da dođete u njihov ured, jer ne možete reklamirati putem telefona!?
Ovim putem pozivam sve odgovorne u Gradu da čim prije nešto poduzmu i promjene pravilnik kojim se uređuje ova PROTUUSTAVNA naplata i predlažem da se „Dnevna parkirna karta“ naplaćuje do kraja radnog vremena odnosno vremena naplaćivanja za TEKUĆI DAN.
Svima koji dobiju „Dnevne parkirne karte“, poručujem da ih ne plaćaju, jer su to one iste PROTUUSTAVNE kazne, samo su sada skuplje i drugačije se zovu. (IVAN KALANJ)