Nova dražba za Uljanik Brodogradnju 1856 zakazana za 4. ožujka

Nova dražba za Uljanik Brodogradnju 1856 zakazana za 4. ožujka-142960

ISPRED TRGOVAČKOG SUDA U PAZINU OKUPILI SE NEZADOVOLJNI RADNICI 
Na skupštini vjerovnika Uljanik Brodogradilišta u stečaju koja se održala u petak na Trgovačkom sudu u Pazinu donesena je odluka kako će se nova dražba za prodaju poslovnih udjela tvrtke Uljanik Brodogradnja 1856 održati 4. ožujka 2024. godine.  Nova odgoda potaknula je val nezadovoljstva, pogotovo nekolicine radnika koji su se okupili ispred zgrade Trgovačkog suda u Pazinu, nezadovoljni jer više od dva mjeseca nisu primili plaću te su na ovaj način željeli ukazati na agoniju u kojoj se nalaze. 

Uljanik Brodogradnja 1856 tvrtka je koja je nastala iz "starog" Uljanika, njezin direktor Samir Hadžić jasno je izrazio nezadovoljstvom samom dužinom procesa prodaje i odnosom ključnih aktera prema brodogradilištu. Interes  za Uljanik brodogradnju 1856 iskazan je kroz šest pisama namjere za kupnju udjela, i to: slovenske tvrtke Eko Bor, riječkog Adria Monta, rumunjskog GSP Offshore te talijanske tvrtke Micoperi iz Ravenne, među posljednjima je pristigla i ona izraelskog brodogradilišta Israel Shipyard te društva La Maison iz Cipra. 


 
Zamjenica županijskog državnog odvjetnika Nevenka Kovčalija, kao predstavnik Republike Hrvatske, istaknula je kako su pristigle ponude,a neke od njih u posljednjem trenutku te kako nisu mogle biti raspravljane, te je odlučeno kako će se ići u novu dražbu koja je zakazana za 4. ožujka 2024. godine. 

Stečajni upravitelj Loris Rak istaknuo je kako je minimalna cijena 6,9 milijuna eura, dok je Kovčalija iskazala kako ostaje pri staroj cijeni, dok su predstavnici radnika i uprave predlagali nižu cijenu.

Zbog nagomilanih dugovanja i neisplate plaća i dalje je izvjesna mogućnost stečajnog postupka na što je ukazao stečajni upravitelj Loris Rak. Unatoč interesu kupaca,  zbog sve neizvjesnije situacije  ostaje upitno tko će se sve prijaviti na novoj dražbi.  

"Jako sam frustriran, proces se odugovlači previše dugo. Izbjegava se odgovornost, donose nerazborite i nerazumne odluke i odluke koje ne odgovaraju trenutku na terenu, a na kraju svu tu cijenu plaćaju vjerovnici koji su i sadašnji radnici društva tako da su dvostruko ugroženi. Nažalost, na kraju će se tražiti Pedro i nitko neće biti kriv. Nije stvar u traženju krivice nego koja je u biti namjera. Ako je netko htio to brodogradilište zatvoriti - u svibnju 2019. godine smo imali kraj. Nakon toga dobili smo neki novi start, novu nadu, koncesiju, firmu i kapital, a u trenutku kad je većinski udio u Društvu morao ići u prodaju, jer to kroz stečajni postupak Uljanik Brodogradilišta zakon nalaže, 15 mjeseci kasnije stojimo ovdje i ja govorim o tome kako sam frustriran" zaključio je Hadžić. (REX)