Započela suradnja pulskog Fakulteta s Istarskom turističkom zajednicom

Započela suradnja pulskog Fakulteta s Istarskom turističkom zajednicom-94344

SURADNJA ZAPOČELA PROJEKTOM ''SHARE ISTRIA''
„Prvo je ovo gostujuće predavanje u ciklusu predavanja koja će se održavati svake akademske godine na studiju Kultura i turizam i kojima se studentima dodatno osnažuje i obogaćuje nastavni plan, a daje prilika da, iz prve ruke saznaju koja je uloga regionalne turističke zajednice kao ambasadora turističke destinacije, koji su ključni projekti koji se provode na toj razini, kako izgleda operativna provedba i kakvi su učinci takvih projekata.“, navodi dekanica Fakulteta, izv. prof. dr. sc. Tea Golja.

 „Gosti-predavači iz Istarske turističke zajednice gostovat će i prezentirati različite projekte i programe na kolegijima Marketinga usluga u kulturi i turizmu, Motivacije i ponašanja turista, Informatičke-komunikacijske tehnologije u turizmu, Strateški menadžment u kulturi i turizmu, a u sklopu kolegija Praktikum studenti će odrađivati i konkretne projekte u suradnji s Istarskom turističkom zajednicom.  Obvezna stručna praksa u Istarskoj turističkoj zajednici također je dio programa ugovorene suradnje ove dvije institucije. Dinamika suradnje već je detaljno usuglašena i dogovorena, a dio cjelokupnog projekta činit će i obvezna terenska nastava i studijski posjeti po Istri.“  izjavio je direktor Turističke zajednice Istarske županije, gdin. Denis Ivošević.
 
Projekt Share Istria studentima je prezentirao gdin. Marko Marković, marketing menadžer u Istarskoj turističkoj zajednici.

Marketinška kampanja "ShareIstria" je inovativni projekt Turističke zajednice Istarske županije u promociji istarskog turizma koji se provodi od 2015. god. Globalno utjecajni influenceri, blogeri i drugi autori na društvenim mrežama, koje prate milijuni ljudi na internetu, borave tjedan dana u Istri na poziv i u organizaciji županijskog TZ-a, a potom svoje doživljaje o Istri plasiraju na društvenim mrežama. Po njihovim posebnim, drugačijim i jedinstvenim fotografijama Istra se već prepoznaje u online svijetu, kako kaže gdin. Marko Marković.

„Celebrity influenceri zahtijevaju drugačiju i veću pažnju, tailor-made, odnosno potpuno prilagođene turističke itinerere i znatno veći angažman oko vođenja i praćenja. Turistička zajednica Istre prva je krenula s ovakvim oblikom promocije destinacije, a vrlo je brzo postala i primjerom najbolje prakse ciljane marketinške komunikacije. Doseg projekta stalno se širi, već je umrežen prilično velik broj influencera. 2018. ukupno je zabilježeno gotovo 4 milijarde impresija, 400 milijuna dosega i ukupno gotovo 4 milijuna interakcija ili prosječno 30.500 lajkova na sadržaj uz hashtag #ShareIstria na Instagramu na dnevnoj razini za vrijeme trajanja kampanje“ navodi gdin. Marko Marković.

(rex)