Vježbamo u plićaku

PIŠE: MORENA POGLAJEN CARIĆ, TRENERICA FITNESSA I BODY INSTRUKTORICA, http://WWW.SUNSET-CENTAR.COM
U svakom našem druženju kroz priloge na vašem omiljenom portalu pokušavam vam približiti vježbanje i njegovu važnost jer sam sigurna da negdje duboko u sebi znate da je to ono što vam nedostaje i treba za savršenu ravnotežu u životu i unutar vas samih. Pronađite motivaciju, trenutak i vježbajte s nama.

Današnje vježbe možete raditi na svom ručniku ili u plićaku. Vjerujte mi, nitko na moru ne obraća pažnju na ono što trenutno radite, osim ako vas netko ne želi upoznati.

Slika 1. Ulazak u more neka bude postepen nakon što vam se tijelo ugrijalo. Hodajte u plićaku, vaša stopala će vam biti zahvalna na možda, ipak, malo neugodnoj masaži. Uspravite tijelo i pravilno dišite dok koračate kao da istovremeno opruženim stopalom, ristom oponašate šutiranje lopte ispred sebe. Kao i kod koračanja na suhom suprotna ruka ide naprijed od iskoračne noge. Osim što ćete potaknuti perifernu cirkulaciju krvi i limfe uz masažnu blagotvornost vode, koračanje kroz vodu razvijat će i vašu sposobnost ravnoteže. Izvodite vježbu jednu minutu ili ukoliko želite jače razvijati svoj srčano dišni sustav i petnaest do dvadeset minuta.

Slika 2. Nakon što ste se postepeno rashladili i otplivali svoju dionicu smjestite se u plićak ili na ručnik. Ruke opružite iza sebe tako da vam već ta pozicija pomogne uspraviti gornji dio leđa. Duboko udahnite i na izdisaj povucite savijene noge u zrak. Što ste više tijelom u vodi to će vam biti lakše. Izdisajem ponovo opružite noge u vodu. Ponovite deset do petnaest puta.

Slika 3. Ukoliko možete ovu vježbu samo nadovežite na prethodnu. Udisajem opružite noge, uspravite trup i uvucite trbuh. Izdisajem povucite savijene noge iznad vode i postepeno ih opružite najviše što možete. Vježbom jačate mišiće nogu, trbuha i leđa. Ponovite deset do petnaest puta.

Slika 4. Iz iste pozicije tijela kao u prethodne dvije vježbe čvrsto spojenih i opruženih nogu radite njihanje nogu desno- lijevo. Polako pa brže do jedne minute. Ukoliko vam je teško savite noge u koljenima. Aktivirat ćete vaše kose trbušne mišiće, ali zbog položaja ruku utjecati i na mobilnost prsa i ramena.

Facebook komentari