Vježbajte s Morenom: 50 nijansi iskustva s Body tehnikom

Piše: MORENA POGLAJEN CARIĆ, viša trenerica fitnesa i instruktorica body tehnike
˝U mjesecu u kojem dani postaju sve duži, kada ponovno osluškujemo crkut ptica, a priroda, cvijeće i šume se bude, podsjećamo vas da se budite i vi. Svatko od nas kroz različite nijanse doživljava svoje tijelo, različita su nam iskustva u vježbanju, drugačije potrebe za pokretom. Sve su to pokazatelji naše vitalnosti. Bogatstvo iskustva koje postižemo kroz raznovrsnost vježbi i pokreta vidljivo je na tijelu, disanju i držanju. U rekreacijskim centrima učite nove vježbe, nailazite na nove izazove, ali ne zaboravite da ih trebate i možete sami potražiti u svome tijelu. Radi se o dubokom pokretu disanja kojemu vas učimo. Iskoristite svaki sunčani dan tako da barem 30 minuta provedete na zraku. Upijajte i napajajte se tako da se- uzemljite! To znači da čvrsto, poput korijena stabla, pritisnete podlogu na kojoj stojite i osluhnete spoj s tijelom, budete u njemu i odmorite glavu.˝ Mi vas vodimo po prirodi i otkrivamo kako sve možete ostvariti vezu i povezanost sa samima sobom kroz zanimljive rekvizite i vježbe.

Slika 1. i 2. Okrenite se leđima stablu i obgrlite ga. Uzemljite se tako da čvrsto stisnete stopalima podlogu dok je ostatak tijela uspravan. Duboko dišite šireći svoju dijafragmu dolje-naprijed, bočno i straga (kao da je prostor ispod rebara veliki balon koji se napuhuje i ispuhuje). Zatim kroz udisaj otvorite svoju prednju stranu tijela kao da se želite izdužiti još više prema suncu. Osjetite istezanje mišića prsnog koša, ramena i ruku. Izdisajem podignite opruženu nogu prema naprijed, spustite se u počučanj, zaoblite leđa i kao da želite deblo povući za sobom naprijed. Osjetite snaženje trbuha i noge, a istezanje leđa, ramena i ruku. Naizmjenično i s drugom nogom ponovite osam puta.

Slika 3. i 4. Okrenite se bočno stablu s istom snagom uzemljenja. Bližom rukom oslonite dlan na deblo, a drugom rukom ga uhvatite iznad glave. Gornji dio tijela će sa saviti prema stablu. Duboko udahnite i istovremeno bližom rukom gurajte deblo od sebe, a gornjom rukom povlačite deblo prema sebi (igra guranja i povlačenja) i što više protegnite bočnu stranu tijela. Izdisajem dlan gornje ruke položite uz dlan donje, savijte koljena, podignite pete od poda, podvucite guzu pod sebe i aktivirajući trbuh gurajte s obje ruke deblo od sebe. Uključit ćete gotovo sve mišiće jedne strane tijela. Ponovite i na drugu stanu šest puta.

Slika 5. i 6. Licem deblu uhvatite ga u visini ramena i jednim stopalom se oslonite o njega. Duboko udahnite. Istovremeno rukama povlačite deblo prema sebi dok stopalom gurate deblo od sebe. Snažno uspravljate svoj trup i glavu, aktivirajte mišiće leđa od zdjelice do glave, spajajte lopatice i osjećajte otvaranje prsnog koša. Izdisajem se spuštajte u počučanj i pokušajte potpuno opružiti podignutu nogu, a leđa zaoblite. Ruke rade povlačenje, a noga guranje što će proizvesti snažne sile koje će vas istegnuti i prethodno osnažiti. Ponovite četiri puta svakom nogom. Pravilnim disanjem pomoći ćete tijelu da ubrza protok limfe, očisti ga od toksina i da se meko tkivo bolje opusti.

Uživajte u otkrivanju!!! 

(REx)

Facebook komentari