Vandalizam ili kreativni marketing

IŠARAO ZLATNA VRATA DA BI REKLAMIRAO SVOJ BIZNIS

Jutros su zlatna vrata u Puli osvanula u novom ruhu, vandali su pod okriljem noći išarali grafitima ovaj tisućljetni spomenik kulture. Policija u ovom slučaju neće imati puno posla, izgrednik je i od prije poznat policiji -  tiskao im je  majice i kape. Radi se o Ž.R. (47) vlasniku trgovine majica Action na Portarati u Puli, koji je u eri sve zahtjevnijeg marketinga, gdje se ne biraju sredstva da bi se došlo do kupca odlučio na ovaj «originalan» način reklamirati svoj proizvod. Bez obzira što kojekakve firme sumnjive kvalitete proizvoda i trgovačkih marki u hrvatskoj plasiraju svoju robu bez većih problema osiromašenom narodu, nedopustivo je na takav način promovirati hrvatski proizvod i samo zato što je hrvatski i kvalitetan raditi što ga je volja i biti amnestiran bilo kakve odgovornosti.
Činjenica je da su mnogi jeftini kineski proizvodi štetni po zdravlje, ponekad toksični što se sve češće dokazuje u laboratorijskim ispitivanjima i da bi za opće stanje zdravlja u Hrvatskoj, kao što pazimo kakvu hranu konzumiramo više pažnje trebalo posvetiti ne kako nego u što se oblačimo. No, ovaj put je Action  odabrao pogrešnu akciju i krivi put da  bi promovirao svoju kvalitetu. Ili možda ne?   (Tekst pod pokroviteljstvom )