Uspješno održana prva međunarodna konferencija Best Stay Croatia

Uspješno održana prva međunarodna konferencija Best Stay Croatia-63584

TEHNOLOGIJA JE VAŽAN KOTAČIĆ U TURIZMU
Prva međunarodna konferencija Best Stay Croatia održala se u Opatiji, 19. i 20. studenoga 2015. Kroz dva dana na događaju je sudjelovalo 250 ljudi iz hotelskog i privatnog smještaja, marketinških agencija, arhitekata i dizajnera interijera te ICT stručnjaka. Sudionici su u Opatiju stigli iz svih krajeva Hrvatske i cijele regije, kako bi sudjelovanjem na konferenciji odgovorili na ključna pitanja kvalitete i konkurentnosti u turizmu.

   Kao glavne teme istaknule su se, očekivano, problematika sezonalnosti,kako uključiti zapostavljene regije u razvoj turizma, nadmašivanje očekivanja gosta, što to znači biti dobar domaćin, kako kroz dizajn i arhitekturu osigurati autentično iskustvo te kako privući i zadržati gosta pored konkurencije. Teme koje su se bile posebno popraćene interesom iz publike i specifične za ovaj događaj uključuju primjere iz prakse od nagrađivanih hotela i apartmana kao što su Valamar Riviera, Hotel Park Split, Hotel Vestibul Palace, Square Nine Hotel, Villa Barbara, Farm Stay Pirc, Studio Kairos, Maistra, Hotel Split, D-Resort Šibenik da spomenemo nekoliko.

   “Kada se pitate što od tehnologije nabaviti da bi se goste oduševilo, treba vas voditi ideja jednostavnosti.”– savjetovao je britanski arhitekt Dexter Moren.

   “Važnost usluge bežičnog interneta, sada već potpuno nezaobilaznog dijela ponude svakog hotela, raste iz dana u dan. Poneki booking portali unijeli su ga čak i u kategorizaciju recenzija, što je trend koji raste. Od kada je Monte Moulini u Rovinju uveo WiFi pokrivenost i na plaži, porasla je ukupna ocijena hotela” – svjedoči voditelj IT odjela Maistre iz rovinjskih hotela Andrea Fioretti.

   Danas gosta ne privlači samo sunce i more i postaje sve teže goste zadržati te je potrebno uvijek iznova inovirati i ulagati. Suvremeni turist traži nova iskustva, putuje na nova mjesta, a jedino ga emocijom možemo zadržati i postići da se ponovno vrati kod nas. Jedan od zaključaka konferencije je da se, bez obzira koliko ulagali u nove tehnologije i infrastrukturu, gosta uvijek iznova treba oduševiti individualnim pristupom, ljubaznošću te emocijama vezanim za destinaciju.

   “Luksuz u hotelijerstvu se ne tiče toliko skupih materijala u opremi hotela, nego više u stvaranju doživljaja koji gost nema prilike doživjeti kod svoje kuće, kroz mirise, okuse i druge posebnosti nekog kraja ili zemlje” – rekao je menadžer digitalnog marketinga i prodaje Maistre Petar Milevoj. (REX)