Umag: Izvrsni rezultati protekle turističke sezone

Umag: Izvrsni rezultati protekle turističke sezone-74705

PORAST NOĆENJA OD 7% I PORAST DOLAZAKA GOSTIJU OD 5%
Destinacija Umag 2016. godine zabilježila je izvrsne turističke rezultate. U odnosu na prethodnu 2015. godinu u periodu od 1. siječnja do 31. prosinca, protekle je 2016. godine zabilježen značajan porast noćenja od 7%. Ako se uzme u obzir i 5%-tno povećanje broja dolazaka gostiju, zaključujemo kako je Umag protekle turističke sezone ostvario veliki uspjeh.

Na području Umaga tijekom 2016. godine ukupno je ostvareno 2.384.590 noćenja, odnosno 432.138 dolazaka. Najbrojniji su bili gosti iz susjedne Slovenije koji su ostvarili 27% ukupno ostvarenih noćenja i povećanje broja noćenja za čak 12% u odnosu na 2015. godinu. Slijede gosti iz Njemačke s 18% udjela ukupnog broja noćenja, a za njima Austrijanci  i Talijani. Zamjetan je i porast broja gostiju iz centralne Europe, iz Poljske, Češke, Slovačke i Mađarske.

„Prisjetimo se kako je već 31. kolovoza 2016. godine ostvareno dvomilijunto noćenje, čak  tjedan dana ranije nego prethodne godine. Sve bolji rezultati turističkog prometa svakako se pripisuju poduzetim aktivnostima turističkih tvrtki u segmentu prodaje, aktivnostima Grada Umaga u uređenju destinacije te aktivnostima Turističke zajednice i gradskih ustanova u organiziranju raznih događanja. Zahvaljujući navedenom angažmanu, trudu te zajedničkom promišljanju svih sudionika, ostvaren je dodatni motiv dolaska turista u Umag.“ naglasio je direktor Turističke zajednice grada Umaga Milovan Popović.

Destinacija Umag iz godine u godinu bilježi konstantan rast dolazaka i noćenja. Osnovni je razlog postavljanje modela suradnje između svih glavnih učesnika u turizmu u cilju jačanja pozicije Umaga na turističkom tržištu. Navedeni se model razvija još od 2010. godine, otkako se isti kontinuirano nadograđuje i unaprjeđuje, ne bi li svake godine destinacija Umag bilježila sve uspješniju sezonu.

U okviru modela definirano je pet proizvoda na kojima Umag gradi svoju konkurentnost na turističkom tržištu: tenis, bike, nogomet, wellness i gourmet. Iz navedenih proizvoda proizlazi najveći broj evenata koji predstavljaju nove razloge dolaska gostiju u našu destinaciju, i to upravo u proljetnom i jesenskom razdoblju. Sport kao strateško opredjeljenje u razvoju turizma na 365 dana konačni je cilj za Umag.

Što se tiče ukupnog broja smještajnih kapaciteta, isti se nije bitno mijenjao u zadnjih 7 godina, ali se intenzivno radilo na podizanju kvalitete smještajnih objekata, što Umag visoko rangira na ljestvici destinacija s najvećim udjelom objekata s četiri i pet zvjezdica u Hrvatskoj. Upravo je u tijeku investicija Istraturista Umag d.d. koja obuhvaća rekonstrukciju hotela Sipar na Punti te će u konačnici kapacitet hotela biti povećan za 50-tak soba, a ujedno će ovaj hotel ući u grupu hotela s 4 zvjezdica, čime će se dodatno podići kvaliteta ponude hotelskih objekata na području Umaga. Navedeno dokazuje kako je rast broja dolazaka i noćenja rezultat poduzetih aktivnosti koje se isključivo događaju u Umagu, a koje su usmjerene na podizanje kvalitete infrastrukture, kvalitete smještaja i usluga, kao i pojačane promocije i prodaje. Drugim riječima, konačni je uspjeh rezultat sustavnog promišljanja razvoja turizma u Umagu uz, naravno, kvalitetno upravljanje destinacijom.

(rex)