TZ Istre u Rovinju je predstavila ovogodišnju virtualnu marketinšku kampanju Share Istria

TZ Istre u Rovinju je predstavila ovogodišnju virtualnu marketinšku kampanju Share Istria-66818

BLOGERI I INFLUENCERI POZICIONIRAJU ISTRU KAO POŽELJNU LIFESTYLE DESTINACIJU
Turistička zajednica Istarske županije predstavila je u petak, 1. travnja, u Hotelu Lone u Rovinju, rezultate prošlogodišnje i planove ovogodišnje virtualne marketinške kampanje pod nazivom Share Istria. Predsjednik TZ Istre Valter Flego te direktor Denis Ivošević, okupljenim su direktorima lokalnih turističkih zajednica, predstavnicima hotelijera, projektnim partnerima, najboljim istarskim restoranima, maslinarima i vinarima te predstavnicima medija predočili vrijednost ovog velikog tehnološko-turističkog projekta, čija je druga sezona pred vratima.

Jedan je od glavnih ciljeva Turističke zajednice Istarske županije, u turizmu - kao globalno najbrže rastućoj gospodarskoj grani, osmišljavati i pozicionirati Istru u krugu vodećih turističkih regija svijeta. Jedan je od ključnih projekata u toj zadaći, inovativni projekt elektroničkog marketinga viralnoga karaktera Share Istria. Protekle je godine započela prva sezona Share Istria i okupila lifestyle blogere i putopisne influencere na društvenim mrežama . Svoj su boravak u Istri, osmišljen i realiziran od strane županijskog TZ-a, oni putem mreže svojih pratitelja, iskoristili za promociju Istre u cijelom svijetu.

Izvanredni rezultati prošlogodišnje Share Istria kampanje, uključuju 60 dana ( 11 tjedana) intenzivne kampanje koja je polučila 4250 objava influencera, 5,4 milijuna korisnika te 48 milijuna impresija. Pobjednički tim 2015.g., koji su sačinjavali Stephanie Be (SAD) i Taylor Michael Burke (Kanada) , bio je dominantan u svojem utjecaju u turističkoj industriji i svijetu putovanja. Baza fanova koja ih prati i traži inspiraciju za putovanja u njihovom sadržaju na društvenim mrežama, dvije je njihove fotografije Pule i Rovinja u prvih 48 sati lajkala više od 10.000 puta. U projektu Share Istria 2015. sudjelovalo je 30-ak blogera iz Italije, Austrije, Njemačke, V. Britanije, Nizozemske, Madžarske, Francuske, Norveške, Danske, Finske, Srbije, Španjolske, Amerike i Kanade. Cjelokup ni natječaj pratio se putem web stranice a u svakom se tjednu birao najbolji tim koji je na koncu osvojio nagradu u vrijednosti od 10 tisuća eura.

Direktor TZ Istre , Denis Ivošević predstavio je i ovogodišnje strateške partnere Share Istria kampanje, koji su se I obratili skupu. To su  za automobilsku tvrtku BMW Günther Aichinger, direktor prodaje za JI Europu, te za zrakoplovnu kompaniju Turkish Airlines  Uğur Cantimur, generalni direktor TA Croatia. Tvrtka BMW ove će godine za blogere i influencere koji sudjeluju u kampanji, na raspolaganje staviti svoje najnovije automobile BMW X1, dok će Turkish Airlines iste prevesti sa 20-ak bussines class kartama.

Neki od ovogodišnjih influencera ( jedan od uvjeta je bio i minimun 50.000 pratitelja) koji uskoro stižu u Istru su; Ann Trann - blogerica i novinarka Huffington Posta sa više od pola milijuna sljedbenika, potom poznati kineski bloger u domeni putovanja Han Bao Tong sa 7 milijuna pratitelja, Konsta Punkk - mladi fotograf iz Finske sa 680.000 followera na svom Instagramu te Jack Morris - britanski fotografčiju bazu pratitelja čini 1,1 milijun korisnika. Njihov odmor u Istri uključuje posjet sadržajima u kojima je Istra najbolja: poznatim vinskim podrumma uz degustaciju vina, kantinama najboljih svjetskih maslinovih ulja, adrenalinskim parkovima i raznovrsnim atrakcijama diljem Istre.

Cijeli ovaj veliki projekt funkcionira zahvaljujući kvalitetnim lokalnim partnerima u Istri te  tehnologiji wireless komunikacijske mreže - WiFi. Za ovogodišnje influencere Share Istria projekta, TZ Istre pripremila je i jedno malo iznenađenje - mali uređaj Ninja WiFi, zahvaljujući kojem imaju neprekidnu internetsku dostupnost putem bežične linije u samo tri klika.

U Rovinju su boravili i blogeri: Sarah Jane Begonja (Chasing the Donkey), Josip Kramarić (Croatia Instagram), Miranda Buković (Croatian Treasures) te Paul Musin (Croatia Week) koji su uoči konferencije za novinare već iskusili čarolije Istre u mini Share Istria doživljaju. Goste su i sudionike predstavljanja u Restaurantu L Terrace osvježili specijaliteti Andyja Gaskina, chefa Maistrinih luksuznih hotela, te vina Brunoa Trapana, Wine Station te  ekstradjevičanska maslinova ulja Tedija Chiavalona, Chiavalon Extra Virgin Olive Oil uz glazbu DJ Damjana.

Iz Rovinja je upućen poziv za korištenjem hashtaga - Share Istria kako bi doživljaji o Istri bili snažniji, prisutniji i autentičniji!   ( J. Vitasović )