Suradnja ŽK Pula, Googlea i Algebre u projektu Digitalna garaža

Suradnja ŽK Pula, Googlea i Algebre u projektu Digitalna garaža-83502

BESPLATNA EDUKACIJA O DIGITALNIM ALATIMA ZA ONLINE POSLOVANJE
Besplatna edukacija o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja namijenjena poduzetnicima, održana je 23. studenog u ŽK Pula u sklopu projekta Digitalna garaža kojeg je pokrenuo Google u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i Otvorenim učilištem Algebra.
    
Brojni okupljeni poduzetnici na edukaciji u ŽK Pula svjedoče o velikoj potrebi za učenjem i razvojem digitalnih kompetencija, istaknula je predsjednica ŽK Pula Jasna Jaklin Majetić koja je uvodno pozdravila sudionike.
    
- Kroz suradnju HGK, Googlea i Algebre, današnja je radionica prilika da poduzetnici osnaže svoj potencijal za poduzetničke ideje, umreže se te dobiju informacije o važnoj ulozi digitalizacije u daljnjem razvoju gospodarstva – istaknula je Jaklin Majetić usput najavivši tematsku sjednicu Gospodarskog vijeća ŽK Pula 14. prosinca na kojem će upravo digitalizacija biti jedna od glavnih tema.
    
Radionicu je vodio predavač Dean Krizmanić iz Otvorenog učilišta Algebra koji je poduzetnike upoznao s načelima izgradnje online prisutnosti, s optimiziranjem tražilice i nastupu na pretraživačima, te s mjerljivim marketinškim konceptima na društvenim mrežama.
    
- Kad govorimo o korištenju digitalnih znanja, ne samo u Hrvatskoj nego i u Europskoj uniji, oko 50% stanovništva smatra da nema dovoljno digitalnih vještina. U Hrvatskoj pak 50% stanovništva u dobnom rasponu od 17 do 74 godine smatra da nema niti osnovne digitalne vještine. Upravo iz tog razloga pokrenut je projekt Digitalne garaže. On traje već dvije godine i u Europskoj uniji pohađalo ga je ukupno oko dva milijuna polaznika. Ono što je možda najzanimljivije jest da po nekoj procjeni Europske komisije, do 2020. godine čak će 825 tisuća radnih mjesta ostati neupražnjeno upravo zbog toga što ljudi neće imati potrebne digitalne vještine. Također, za nekoliko godina će čak 90% svih radnih mjesta, bez obzira da li se tiču marketinga ili ne, zahtijevati određenu razinu digitalnih vještina – istaknuo je Krizmanić.
    
Upravo zato važno je kontinuirano održavati radionice poput ove, u čiju se organizaciju uključila i HGK Županijska komora Pula, a sve u krajnjem cilju pomoći malim i srednjim tvrtkama pri ubrzanju poslovnog rasta te pri lakšem pristupu globalnom tržištu putem korištenja digitalnih alata i razvoja digitalnih vještina.  (REX)