Studiu Sonda vrijedne nagrade Festo-a i Magdalene

DVA PRESTIŽNA FESTIVALA PREPOZNALA KVALITETU
U subotu 17. svibnja STUDIU SONDA iz Pore?a dodijeljene su vrijedne nagrade na dva prestižna festivala. Na 16. festivalu tržišnog komuniciranja "Festo 2008" održanom u Opatiji, serija plakata “Booktiga” naru?itelja Gradske knjižnice Pore? nagra?ena je bron?anim zvonom u kategoriji Sredstva izravne komunikacije – POS materijali. Na festivalu je sudjelovalo 900 predstavnika oglašiva?a, marketinških agencija, medija i gospodarstvenika iz 14 zemalja. Za nagrade su konkurirala 323 rada, 23 posto više nego lani, a najviše je radova prijavljeno upravo u kategorijama sredstva izravnog komuniciranja, tv-spot i novinski oglas.  Serija plakata „Booktiga“ promovirala je 1. Me?unarodni festival pro?itanih knjiga 2008. održan u Pore?u, a budu?i je okosnicu doga?anja festivala predstavljala rasprodaja rabljenih knjiga, ideja kampanje bazirana na konceptu novinskih oglasa (Butiga = Booktiga) koji su upravo najdirektnija sugestija na kupnju, prodaju ili razmjenu rabljenih stvari. Koncept je realiziran kombinacijom imena popularnih knjiga koja u kona?nici predstavlja intrigantne i pomalo dvosmislene slogane-oglase, komuniciraju?i prirodu festivala,  ujedno i  neformalnost doga?anja te zabavu koja o?ekuje posjetitelje. Autenti?nost koncepta nadopunjava i sama izvedba budu?i su plakati i ostali promidžbeni materijali otisnuti na originalnom novinskom papiru. Autori koncepta su Sean Poropat, Kristina Poropat, Višen Slamar i Jelena Šimunovi? Žiri 10. Me?unarodnog festivala kreativnih komunikacija – MAGDALENA, održanog u Mariboru, brošuri (Po)modni razgovori naru?itelja Hrvatskog društva likovnih umjetnika Istre, dodijelio je drugu nagradu “Srebrni grudnjak za dizajn” u kategoriji “Small promos”. Ukupno je prijavljeno 467 radova iz 11 zemalja. (Po)modni razgovori brošura su istoimene izložbe koja problematizira pitanja tijela, reprezentacijske poruke mode, odijevanja i umjetnosti, te njihovih me?usobnih odnosa unutar galerijskog i društvenog konteksta. Znak izložbe izveden je spajanjem dva simbola: vješalice kao simbola mode i usana kao simbola razgovora (komunikacije). Katalog, koji je tiskan na kroja?kom papiru, ujedno je i plakat formata B1 s perforacijom sa strane, kojom se izveo kroja?ki metar, dok grafika oponaša krojni arak. Brošura je nedavno izložena i na zagreba?koj me?unarodnoj izložbi grafi?kog dizajna i vizualnih komunikacija – ZGRAF 10. Autori koncepta su Sean Poropat, Kristina Poropat i Višen Slamar.(REX)