Startao jubilarni 10. Rally Poreč

MEĐUNARODNO REGIONALNO PRVENSTVO HRVATSKE
Za deseti, jubilarni "Rally Poreč" u studenom 2009. godine prijavila se 61 posada, a tehnički pregled je prošlo 55 vozila, te je točno u 15 sati i 1 minutu moglo startati Međunarodno regionalno Prvenstvo Hrvatske.  Znak za start  je hrvatskim barjakom dao direktor Turističke zajednice Poreč, gospodin Nenad Velenik. Prije ovog službenog starta startali su skupocjeni "Porschei" - Talijanskog Porsche cluba.
Prva je u dvodnevnu rally vožnju Istrom startala posada iz Švedske u sastavu Patrik Sandell i Emil Axelsson u Mitsubishi Lanceru Evo IX. Čak pet prvih posada na startu koristi votila Misubishi Lancer, a sa startnim brojem 2 bila je posada koja je prošle godine pobjedila na porečkom rallyju, u satavu Daniel Šaškin i Damir Bruner. Porečki poznati i uspješni rally vozač Daniel Šaškin je vozač koji je sudjelovao na svih 10 porečkih ralyja. Prije ovogodišnjeg nastupa nam je rekao: " Prirodno, želio bih obraniti pobjedu iz prošle godine, no bit će teško jer danas će početi vožnju puno kvalitetnih posada. Imam tremu jer godinu dana nisam vozio ovakve cestovne rallyje, volio bih da je pala kiša i da je sklisko, kao kad vozite po zemljanim terenima. No što je tu je i pružit ću sve što mogu, nadam se pobjedi".
Ovogodišnji start rallyja, startna rampa je bila ispred nove sportske dvorane na Žatiki, a pripremni boxovi za vozila i vozače, te njihove mehaničare i pratnju bili su na parkiralištu kod Gradskog groblja. Tamo je od ranog jutra bilo živo i užurbano, dotjerivali su se motori, mijenjale gume, družilo, marendalo i razgledavalo mape pojedinih dionica rallyja. Od 13,30 do 14 sati uslijedio je dolazak vozila u predstartno parkiralište koje je bilo ispred staklene stijene nove dvorane. Nakon toga uslijedio je tehnički pregled vozila i sastanak vozača sa organizatorima, te objava startne liste. Uslijedio je start - prolog, a prvi brzinski ispit održan je na parkiralištu kod groblja.
Ovaj 10. jubilarni "Rally Poreč 2009." ukupno je dug 365,09 kilometara, sa 13 brzinskih ispita - ukupne dužine od 86,58 kilometara. Rally se vozi na 3 dionice, u dvije etape. Vrsta podloge je 81,54 kilometra asfalta i 5,04 kilometra makadama. (RVA)