Studio Tumpić/Prenc JE,, na svečanoj dodjeli prestižnih nagrada na području dizajna „Red Dot“, održanoj 1. studenog u raskošnom prostoru berlinskog Konzerthausa, odnio trofej za dizajn boce istarskog maslinovog ulja „Latini..."/>

Rovinjski Studio Tumpić/Prenc niže nagrade od Berlina do Londona

Rovinjski Studio Tumpić/Prenc niže nagrade od Berlina do Londona-101709

ZLATNA NAGRADA ZA PROJEKT "KUĆA VJEŠTICE MARE"
Studio Tumpić/Prenc JE,, na svečanoj dodjeli prestižnih nagrada na području dizajna „Red Dot“, održanoj 1. studenog u raskošnom prostoru berlinskog Konzerthausa, odnio trofej za dizajn boce istarskog maslinovog ulja „Latini“.

Nedugo zatim, 4. studenog, za vrijeme trajanja jednog od najvećih svjetskih turističkih sajmova na svijetu, World Travel Market-a, kreativni je studio, uz partnere, Studio za digitalnu stvarnost „Delta Reality“, okrunjen zlatnom nagradom za projekt „Kuća vještice Mare“ na „International Travel & Tourism Awards 2019“ u kategoriji najinovativnije upotrebe tehnologije.

„Ove su nagrade odličan pokazatelj kako hrvatske tvrtke stvaraju projekte koji mogu ne samo konkurirati svjetskoj pozornici već biti i pobjednici. To smo dokazali u Berlinu i Londonu na čemu smo veoma zahvalni struci koja je prepoznala naš rad. Ovo je potvrda da idemo u dobrom smjeru, da smo inovativni, kreativni i prije svega - odličan tim“, izjavio je Anselmo Tumpić, direktor i suosnivač rovinjskog Studija.

Kreativna ekipa koju čine Anselmo Tumpić, kreativni direktor, Sara Prenc Opačić, account direktorica i Anton Licul Grk, svoje je svjetsko priznanje, nagradu Red Dot: „Best of the Best“, primila pred oko 1.400 gostiju iz cijeloga svijeta.

Program gala večeri vodio je sam osnivač i CEO Red Dot Awards-a, Peter Zec, dok je Studiju nagradu uručila članica komisije, Sylvia Vitale Rotta, koja je do sada obnašala dužnost predsjednice žirija Eurobesta, Cannes Lionsa u kategoriji dizajna, a bila je i članicom žirija u Dubaiju Lynx.

Radi se o priznanju koje prepoznaje visoku kvalitetu dizajna i kreativna dostignuća dizajnera i njihovih kompanija, a žiri kojega čine 24 međunarodna stručnjaka nagradio je samo 0,8% prijavljenih.
 
Među najboljima našla se boca maslinovog ulja „Latini“ s motivom karirane košulje na ambalaži kao svojevrsni omaž njihovom pretku, te s džepom u kojemu je zataknut papirić s ispisanom stoljetnom obiteljskom pričom.

Ovogodišnji su pobjednički radovi zatim bili izloženi samo jednu večer, kako bi se gosti mogli uvjeriti u kvalitetu nagrađenih brendova i njihovih radova, nakon čega se izložba s više od 70 projekata seli u berlinski „Muzej komunikacija“ gdje će za javnost biti otvorena do 12. siječnja 2020. godine.

Nekoliko dana kasnije i oko 1.000 kilometara dalje, kreativni studio Tumpić/Prenc i Studio za digitalnu stvarnost „Delta Reality“ svojim su projektom vezanim uz mali istarski gradić, Svetvinčenat, nadmašili turističku velesilu Španjolsku, s kojom su dogurali do samog finala, te se predstavili među ključnim dionicima iz svjetske turističke industrije i sektora putovanja.

„Dobiti globalnu nagradu u kategoriji Najinovativnije upotrebe tehnologije je veliko priznanje za kontinuirani trud i upornost koju mladi tim Delta Reality-a ulaže svaki dan. Kako smo u zadnjih godinu dana radili na mnogim internacionalnim centrima za posjetitelje i muzejima,  posebno smo ponosni što smo pobijedili s hrvatskim projektom, predstavljajući tako Hrvatsku na više razina“, istaknuo je Darian Škarica, direktor i suosnivač Delta Reality-a.

Inače, u „Kući vještice Mare“ posjetitelji Svetvinčenta imaju priliku na jedinstven način saznati o njegovom materijalnom i nematerijalnom nasljeđu. Naime, ovaj projekt predstavlja globalnu inovaciju koja služi kao primjer za korištenje suvremenih tehnologija u turističke svrhe i prikazuje budućnost turističkog razgledavanja. Posjetitelje će tako Mare dočekati uz 3D mapiranje, zainteresirani će se moći okušati u streličarstvu ili pak viteškim sposobnostima.

(REX)