Pula Parking d.o.o. odgovorio čitateljici Kosjenki Legen

Pula Parking d.o.o. odgovorio čitateljici Kosjenki Legen-69358

UPIT ZBOG NEMOGUĆNOSTI PLAĆANJA PARKINGA U PULI
Čitateljica Kosjenka Legen obratila nam se s upitom u vezi parkinga u Puli.

Donosimo njezin upit i odgovor gradske tvrtke koji je upravo stigao u redakciju Regional Expressa:

"Semafor se pokvari pa popravi ali za popraviti rad Pula parkinga treba Vam neki čarobnjak. Nisam sigurna niti da bi on uspio. Jutros sam pokušala platiti parkirno mjesto u Tisku. Djelatnica je pokušavala i pokušala (uz glasno negodovanje i tvrdnje da to više neće raditi) ali jadna nikako nije uspjela ispisati tiket. Otišla sam na parkiralište platila tri sata a na tiketu mi je pisalo od 8 i 15 do 10. 00. Mislila sam možda je limitirano na 2 h (premda mi je nelogično) ali zašto sam onda zakinuta za 15 min??? Pokušah nazvati na istaknuti telefonski broj ali se nitko nije javljao. Nedjelja je i to je u redu ali ako ne radite nedjeljom nemojte onda ni naplaćivati gospodo iz Pula parkinga. Kako god do sada sam mislila da u Poreču imamo problema s parkiranjem ali shvatih da je (u poređenju s Pulom) sve savršeno "   ( upit Kosjenke Legen)

Pula Parking d.o.o. daje sljedeći odgovor:

Usluga prodaje parkirnih karata na kioscima je usluga koju Pula Parking provodi u suradnji s tvrtkama TISAK i iNovine. Temeljem sklopljenih ugovora, odgovornost za komunikaciju s krajnjim korisnicima te rješavanje eventualnih prigovora korisnika preuzele su navedene tvrtke.
Pula Parking ima mogućnost provjere kvalitete i ispravnosti pružene usluge (prodane parkirne karte) u svakom trenutku ukoliko krajnji korisnik u prigovoru navede podatke temeljem kojih bi se mogla izvršiti provjera.
Osnovni podaci za prigovor za kupljenu parkirnu kartu su podaci o samoj transakciji:  datum, vrijeme, registarska oznaka vozila, zona za koju je kupljena parkirna karta, vrsta plaćanja (parkirni automat, mParking, kiosk), broj računa ili PIN.
Iz upita (prigovora) gđe. Kosjenke Legen može se zaključiti da je u pružanju usluge problem nastao na strani prodajnog mjesta (Tisak).
U ovom trenutku Pula Parking može potvrditi da su 26.06.2016. godine evidentirane prodaje parkirnih karata na prodajnim mjestima Tiska te da na tehničkom dijelu sustava Pula Parkinga nisu uočene greške u radu sustava za prodaju parkirnih karata.
Pula Parking može zatražiti očitovanje Tiska ukoliko korisnik dostavi podatke:  prodajno mjesto (lokacija), datum, vrijeme, vrsta parkirne karte ili registracija vozila ili broj računa.
 
Za kupljenu parkirnu kartu iz drugog dijela upita molimo da nam korisnica dostavi kopiju kupljene satne karte  (pretpostavljamo da je parkirna karta kupljena na parkirnom automatu), kako bismo mogli utvrditi ispravnost obračuna vremena plaćenog parkiranja.

Nadamo se da je čitateljica zadovoljna!

(REX, foto: arhiva))