Projektni dan povodom Svjetskog dana učitelja u OŠ Monte Zaro

Projektni dan povodom Svjetskog dana učitelja u OŠ Monte Zaro-100717

SVJETSKI DAN UČITELJA JE BIO U SUBOTU, 5. LISTOPADA
U subotu 5.10.2019. službeno se obilježio Svjetski dan učitelja, no učitelji i učenici OŠ Monte Zaro obilježili su ga u ponedjeljak 7. listopada kroz projektni dan posvećen učiteljskom zvanju.
 
Pjesmicom prvaša posvećenoj učiteljskom zvanju započele su radionice u prvim razredima. Predvođeni razrednicama Jolandom Sanković i Svjetlanom Vulin, učiteljicom katoličkog vjeronauka Cinziom Steffe Pašalić i pomoćnicom u nastavi Keti Mujakić razgovarali su s učenicima o njihovim učiteljima. Učenici 1.a slušali su o pjesmici Učitelj iz čitanke za prvi razred.
Ilustrirali su svoj doživljaj škole, a učenici 1.b razgovarali su o tome što žele učiteljima na njihov dan nakon čega su to ilustrirali.  

Učenici drugih razreda s razrednicama Rozanom Cerin Šverko, Vedranom Majstorović i pomoćnicom u nastavi Mladenkom Čakarić razgovarali su o raznim zanimanjima kojima se ljudi bave s posebnim naglaskom na rad učitelja. Kroz razgovor i rad na nastavnom listiću zaključili su koje su potrebne osobine ljudi kako bi se mogli baviti učiteljskim pozivom. Učenici su nacrtali što najviše vole kod svojih učitelja. Školska psihologinja Jelena Dmitrović odradila je radionicu na temu Vremenska kapsula koja u sebi sadrži poruke upućene učiteljicama, a koje će one pročitati na kraju četvrtog razreda.

Trećaši predvođeni svojim učiteljicama Gordanom Ružić Stanojević i Sandrom Smoljan te pomoćnicom u nastavi Gloriom Gomerčić osmislili su zadatak za svoje roditelje, bake i djedove. U tom su se zadatku trebali prisjetiti svojih doživljaja i lijepih školskih trenutaka kao i svojih prvih učitelja. Razrednica Gordana Ružić Stanojević sa svojim je razredom obradila  priču Prvi dan, prvi put autorice Sanje Pilić te su se zajedno prisjetili svojih prvih školskih dana.  Učenici trećih razreda domaćim uradcima roditelja, baka i djedova i prigodnim slikama iz života učitelja ukrasili su hamer papir.
 
Veselo društvo 4.a razreda pod vodstvom razrednice Ljiljane Tončinić i pomoćnice u nastavi Vesne Celije odradilo je pravi novinarski zadatak. Intervjuirali su učiteljicu engleskog jezika Mirjanu Ajhorn, hrvatskog jezika Karlu Virgilio i učiteljicu razredne nastave Gordanu Ružić Stanojević te su na hamer papir zalijepili njihove fotografije s odgovorima na pitanja. Uz navedeno razgovarali su o osobinama koje učitelj treba imati da bi dobro obavljao svoj posao i prenio im potrebna znanja.
 
U suradnji s knjižničarkom Dragicom Pršo, svojom razrednicom Irenom Radolović, pomoćnicama u nastavi Monikom Brumnić i Lanom Rusković, učenici 4.b istraživali su o obrazovanju u Africi  te su prikupljene informacije objedinili na svom „ istraživačkom plakatu“.
 
Učiteljice hrvatskog jezika i engleskog jezika Maja Radolović Čalić i Mirjana Ajhorn s pomoćnicom u nastavi Kristinom Kvaranta i stručnom komunikacijskom posrednicom  Sevdi Gardijan,  predvodile su učenike 5.a razreda kroz hrvatsko/englesku radionicu Biti učitelj/ To be a teacher. Odabrani učenici preuzeli su ulogu učitelja nakon čega su svi pisali pjesme o učitelju na engleskom jeziku.

Razrednica 5.b razreda Karmen Ladavac Crepaldi, pripravnica Anja Kopeč i pomoćnica u nastavi Biserka Peršić obradili su poželjne i nepoželjne osobine učitelja te ih prikazali unutar i izvan lika učitelja nacrtanog na hamer papiru. Nakon toga odigrali su igrokaz u kojem su određeni učenici preuzeli ulogu učitelja.
 
Razrednica 6.a Matea Laginja i pomoćnica u nastavi Fikreta Topčagić provele su učenike kroz temu Učitelj u Velikoj Britaniji. Iz njihove suradnje nastala su dva plakata, jedan na temu obrazovanja u Velikoj Britaniji, a drugi na temu lijepih osobina učitelja.
 
Učiteljica glazbene kulture Štefica Čeh i pomoćnica u nastavi Suzana Fraberger s učenicima 6.b razreda obradile su temu domaćinstvo te su iz  kreativnog rada iznjedrili broševe, magnete i privjeske koje su poklonili ravnateljici, učiteljima i stručnim suradnicima.
 
Zamjena razrednice 7.a razreda Dragana Celik i  pomoćnik u nastavi Darko Dimitrijević sa svojim su učenicima također obradili osobine učitelja te su došli do zaključka kako biti učitelj nije nimalo lako i kako se kroz svoj rad susreću sa mnogim izazovima, ali i problemima koje trebaju prevladati da bi što kvalitetnije prenijeli znanje svojim učenicima.

Učenici 7. b razreda i razrednica učiteljica matematike Kristina Zec i učitelj fizike Ivan Stanojević Grčar istražili su poželjne osobine učitelja matematike i fizike obzirom na specifičnost predmeta koji predaju.

Kroz povijest učiteljskog poziva provele su nas razrednica 8.a Manuela Mišan i učiteljica TZK Josipa Vujica. Bilo je zanimljivo čuti i vidjeti kako učenici zamišljaju i doživljavaju učitelje u radionici Učitelj- nekad i sad!

Učenici 8.b razreda u suradnji s učiteljicama  hrvatskog i talijanskog jezika Karlom Virgilio,  Paolom Živolić Zec i knjižničarkom Dragicom Pršo obradile su temu Ja učitelj/ljica. Raspravljajući o obvezama učitelja i njihovim aktivnostima izradili su dijagram koji su kreirali u power pointu. Proveli su nas kroz moći i tajne profesora iz Škole vještičarenja i čarobnjaštva Hogwardsa iz knjiga o Harryu Potteru.

Rezultate radionica učenici su prezentirali u glazbenoj dvorani. Nakon prezentacija svim učiteljima, stručnim suradnicima i pomoćnicima u nastavi  zahvalila se ravnateljica Branka Sironić, a prigodan video o projektnom danu izradio je  profesor informatike i tehničke kulture Zlatko Lasek.

(Rex/ vijest napisali rehabilitatorica Karin Bolković Fornažar i pedagog Saša Jureša)