Produžene prijave na Radionicu filmske kritike

Produžene prijave na Radionicu filmske kritike-91028

REPRIZA MINI MARATONA ISTARSKOG KRATKOG FILMA 2X3
Zbog velikog zanimanja za filmove prikazane u sklopu Mini maratona istarskog kratkog filma 2x3 ponovo će se u Pulskoj filmskoj tvornici prikazati ovog četvrtka, 20. rujna po dva dokumentarna, igrana i animirana filma koji su producirani u Istri i(li) koji su o Istri. Također se i prijava na Radionicu filmske kritike pod vodstvom Višnje Vukašinović produžuje do petka 21. rujna.

Mini maraton istarskog kratkog filma 2x3

Prvi blok maratona otvaramo malo poznatim filmom Tomislava Radića Župnik iz Oprtlja o svećeniku Zvonimiru Brumiću koji je imao važnu ulogu u pripojenju Istre matici zemlji. Igrani film predstavlja komedija U ime Jagode, Čokolade i Duha Svetoga redateljice Karle Lulić koji govori o mukama svećenika Petra o potrazi za sladoledom u selu kršćanskih fanatika.  Animiranim filmom Martina Babića Jure Grando – štrigun iz Kringe zatvaramo prvi blok koji traje 63 minute.

Na početku drugog bloka prikazati ćemo Izravan prijenos, još jedan dokumentarni film Tomislava Radića iz njegovog ciklusa Istrani. U filmu pratimo težačku obitelj iz unutrašnjosti Istre koja očekuje izravni televizijski prijenos iz kazališta povodom prokopavanja tunela kroz Učku. U komediji Alda Tardozzija Siguran Let zbog vijesti o otmicama i avionskim nesrećama obitelj se želi podjeliti u dva aviona, ali nastaje burna rasprava i na vidjelo izlaze obiteljske nesuglasice. Višestruko nagrađivanim animiranim filmom Manivald redateljice Chintis Lundgren o ljubavnom trokutu između neiskusnog lisca, njegove mame i seksi mladog vuka završavamo drugi blok koji traje 62 minute.

Više o filmovima nalazi se na slijedećoj poveznici

Ulaz je besplatan!

Radionica filmske kritike

Navedeni filmovi će se analizirati i o njima pisati u sklopu Radionice filmske kritike koja će se održati od 21. do 23. rujna 2018. pod vodstvom filmske kritičarke Višnje Vukašinović. Cilj ove besplatne radionice je osposobiti odabrane polaznike za pisanju kraćih filmskih kritika te im ponuditi korisne alate za filmsku analizu.

Radionica počinje javnim predavanjem o osnovim postulatima filmske kritike u petak 21. rujna u 18 sati u Klubu Pulske filmske tvornice. Polaznici će tijekom radionice uz teorijsku poduku napisati vlastiti autorski tekst o jednom od filmova Mini maratona kratkog istarskog filma: 2 X 3, a najbolji radovi polaznika bit će objavljeni na stranica Kulturistre.

Stoga pozivamo sve zainteresirane da se prijave na radionicu do petka 21. rujna 2018. do ponoći. U prijavnici ([url=http://www.pulskafilmskatvornica.hr/prijave/prijava-na-radionicu-filmske-kritike/]http://www.pulskafilmskatvornica.hr/prijave/prijava-na-radionicu-filmske-kritike/[/url]) pored osnovnih podataka potrebno je poslati i kratki tekst o jednom od filmova koji će biti prikazani ovog četvrtka, 20. rujna u sklopu Maratona. Tekst mora imati približno 2000 znakova uključujući razmake (tolerira se plus/minus 300 znakova), a na osnovu poslanih radova vršit će se selekcija, odnosno odabrati sedam do osam polaznika radionice.

Klub Pulske filmske tvornice financijski podržavaju Hrvatski audiovizualni centar i Grad Pula.

VIŠNJA VUKAŠINOVIĆ

Diplomirala je komparativu književnosti i engleski jezik na FFZG. Dobitnica strukovne nagrade Vladimir Vuković za novog kritičara 2012. i godišnje nagrade za najboljeg kritičara 2016. Objavljuje eseje o književnosti, filmu i likovnoj umjetnosti na Trećem programu Hrvatskog radija, časopisima 15 dana, Filmonaut, Hrvatski filmski ljetopis i Zapis, ranije u Vijencu i Zarezu. Voditeljica Radionice kritike te Radionice pisanja za film Kinokluba Zagreb. Autorica tri nagrađivana kratka igrana filma i filmskog bloga [url=http://felix-trot.tumblr.com/]http://felix-trot.tumblr.com/[/url] kao i serije eseja Prozori o povijesti domaće dokumentaristike. Selektorica programa hrvatskog filma u okviru Kratkih slika MM centra u Zagrebu u kojem je pokrenula i projekt Filmske (pri)povijesti – dijalozi o prošlosti i budućnosti filma. Potpredsjednica je Hrvatskog društva filmskih kritičara i voditeljica Filmskih večeri u Močvari.

(rex)