Pri OET-u najavljen 22. Međunarodni znanstveni kongres CROMAR-a

IZAZOVI MARKETINGA U NOVOJ EKONOMIJI
Povodom najave Međunarodnog znanstvenog kongresa 22nd CROMAR Congress „Marketing Challenges in New Economy“ koji se održava od 6. do 8. listopada danas je održana konferencija za medije pri Odjelu za ekonomiju i turizam „Dr. Mijo Mirković“. Drugi je to put da Odjel ima čast ugostiti međunarodni Kongres koji ima za cilj omogućiti razmjenu ideja, mišljenja, stavova i rezultata istraživanja u području marketinga, između akademske i stručne javnosti iz zemlje i inozemstva. Kongres koji se održava u organizaciji Odjela te Hrvatske udruge marketinga, predstavili su prof.dr.sc. Danijela Križman Pavlović – dopredsjednica Programskog odbora Kongresa, dr.sc. dragan Benazić – tajnik Organizacijskog odbora Kongresa te mr.sc. Darija Božac Marjanović ispred Organizacijskog odbora.
Prof.dr.sc. Danijela Križman Pavlović napomenula je kako je Odjel 2001. godine bio domaćin, te je izuzetna čast ponovno biti domaćinom ova značajna događaja za akademsku i stručnu javnost. Ukupno će biti izložen 51 rad, od čega 44 znanstvena rada i sedam stručnih radova), te sedam poslovnih slučajeva koje će prezentirati predstavnici gospodarskih subjekata. Održavat će se jedna plenarna sjednica te paralelne sesije koje će voditi moderatori, obzirom da se očekuju rasprave nakon svake prezentacije.  Na Kongresu će biti predstavljeni radovi više od stotinu autora iz zemlje i inozemstva koji donose najnovija saznanja u segmentu marketinga.
Ceremonija otvaranja Kongresa održat će se u četvrtak, 6. listopada u 10 sati u Dvorani Pula pri Odjelu za ekonomiju i turizam na adresi Preradovićeva 1, Pula. Uz pozdravne govore, očekuju se dva izlaganja renomiranih profesora. Profesor Gabor Rekettye sa Sveučilišta u Peći iz Mađarske na temu „Globalni trendovi koji oblikuju budućnost marketinga“, a profesor Hans Ruediger Kaufman sa Sveučilišta u Nikoziji, Cipar održat će predavanje na temu „Bihevioralni branding“. U sklopu ceremonije otvaranja bit će predstavitljen Pearson Education izdavač te znanstveni časopis Tržište.
Dr.sc. Dragan Benazić napomenuo je kako se na svakom CROMAR kongresu odabiru najbolji studentski završni i diplomski radovi prema ocjenama odabranih asistenata sa katedri marketinga pet Ekonomskih fakulteta u RH. Ocjenjuje se istraživački, analitički te kreativni dio. Ove godine nagrađen je završni rad „Snaga gerilskog marketinga“ studenta Ranka Vukovića sa riječkog Ekonomskog fakulteta te diplomski rad „Utjecaj promjene marketing strategije na uspješnost poslovanja gospodarskih subjekata u razdoblju krize“ Ivane Marasović sa splitskog Ekonomskog fakulteta. Nagrađeni studenti će prezentirati radove te će im biti dodijeljene nagrade i priznanja.
Mr.sc. Darija Božac Marjanović predstavila je popratna događanja Kongresa koja su usmjerena na druženje i razmjenu iskustva znanstvenika u neformalnom okruženju. Ujedino je to prilika za promociju grada, županije i Odjela. Za uzvanike je pripremljen program koji sadrži razgledavanje grada, izlet u NP Brijune te gala večeru u Domu hrvatskih branitelja. Očekuje se velik broj uzvanika, te se poziva cjelokupna javnost da dođe i posluša zanimljiva predavanja. Cjelokupan program nalazi se na Internet stranicama Odjela www.efpu.hr/cromar. (K.H. / Foto: Alen Kalebić)