Postavljanje montažnog kružnog raskrižja Vrvari

RADOVI ĆE SE IZVODITI SA 29. NA 30. LIPNJA
Montažno kružno raskrižje Vrvari postavilo bi se privremeno za vrijeme turističke sezone, kada se očekuje pojačani promet. Montaža će se izvesti u noći s ponedjeljka na utorak odnosno sa 29. na 30. lipnja 2009. godine, ako vremenske prilike dopuste, budući da je potrebno i vodoravnom signalizacijom označiti pravce kretanja.
Izgradnjom sjevernog kraka zaobilaznice grada Poreča i njenim puštanjem u promet veći intenzitet prometa preusmjeren je na državnu cestu D302 odnosno križanje kod naselja Vrvari. Budući da se u tijeku same izgradnje znalo za taj problem pristupilo se projektiranju kružnog raskrižja Vrvari, za što je izrađen idejni projekt kružnog raskrižja Vrvari na D302 i zatraženo izdavanje lokacijske dozvole. Do ishodovanja svih potrebnih dozvola i pristupanju izgradnji navedenog raskrižja pristupilo se privremenom rješavanju problema u vidu izrade montažnog kružnog raskrižja.
Razlozi rješavanja prometnog problema na ovakav način su sljedeći:
Privremena promjena prometnih prilika odnosno privremena promjena smjera glavnog i sporednog prometnog toka u ovom slučaju za vrijeme turističke sezone;
Namjera trenutnog smirivanja slabe prometno-sigurnosne situacije odnosno podizanje nivoa sigurnosti na raskrižju (u pomanjkanju vremena za rješavanje administrativnih problema za izgradnju konačnog kružnog raskrižja);
Proces dokazivanja opravdanosti izvedbe kružnog raskrižja kao konačnog odn. dugoročnog rješenja;
Budući da su ceste koje se križaju u nadležnosti Hrvatskih cesta i Županijske uprave za ceste istima su proslijeđene programske skice i zahtjevi za izdavanjem suglasnosti za izvođenje montažnih radova. Dana 24. lipnja 2009. kompletirane su sve suglasnosti i započete su pripreme za montažu kružnog raskrižja.
Montažno kružno raskrižja biti će izvedeno s kompletnom prometnom signalizacijom i opremom u skladu s Pravilnikom o prometnim znakovima, signalizaciji i opremi na cestama, te se s toga mole vozači na oprezniju vožnju i da se prilagode vožnju novim uvjetima na spomenutom raskrižju.
Tehničke karakteristike montažnog kružnog toka:
Vanjski polumjer 13 m;
Širina jednog prometnog traka 6.50 m;
Polumjer unutarnjeg prstena iznosi 6 m izveden od plastičnih prepreka punjenim vodom (New yersey);
Dimenzije ulaznih privoza i izlaza prilagođene su postojećim asfaltiranim površinama;
Razdjelni otok montažnog tipa iz pravca Baderne dužine je 13 m i izveden također od plastičnih prepreka punjenim vodom (New yersey);
Razdjelni otok montažnog tipa iz pravca Baderne dužine je 6 m i uklapa se u postojeći razdjelni otok izveden od betonskih rubnjaka; (REX)