RADOVI ĆE SE IZVODITI SA 29. NA 30. LIPNJA
Montažno kružno raskrižje Vrvari postavilo bi se privremeno za vrijeme turističke sezone, kada se očekuje pojačani promet. Montaža će se izvesti u noći s ponedjeljka na utorak odnosno sa 29. na 30. lipnja 2009. godine, ako vremenske prilike dopuste, budući da je potrebno i vodoravnom signalizacijom označiti pravce kretanja.
Izgradnjom sjevernog kraka zaobilaznice grada Poreča i njenim puštanjem u promet veći intenzitet prometa preusmjeren je na državnu cestu D302 odnosno križanje kod naselja Vrvari. Budući da se u tijeku same izgradnje znalo za taj problem pristupilo se projektiranju kružnog raskrižja Vrvari, za što je izrađen idejni projekt kružnog raskrižja Vrvari na D302 i zatraženo izdavanje lokacijske dozvole. Do ishodovanja svih potrebnih dozvola i pristupanju izgradnji navedenog raskrižja pristupilo se privremenom rješavanju problema u vidu izrade montažnog kružnog raskrižja.
Razlozi rješavanja prometnog problema na ovakav način su sljedeći:
Privremena promjena prometnih prilika odnosno privremena promjena smjera glavnog i sporednog prometnog toka u ovom slučaju za vrijeme turističke sezone;
Namjera trenutnog smirivanja slabe prometno-sigurnosne situacije odnosno podizanje nivoa sigurnosti na raskrižju (u pomanjkanju vremena za rješavanje administrativnih problema za izgradnju konačnog kružnog raskrižja);
Proces dokazivanja opravdanosti izvedbe kružnog raskrižja kao konačnog odn. dugoročnog rješenja;
Budući da su ceste koje se križaju u nadležnosti Hrvatskih cesta i Županijske uprave za ceste istima su proslijeđene programske skice i zahtjevi za izdavanjem suglasnosti za izvođenje montažnih radova. Dana 24. lipnja 2009. kompletirane su sve suglasnosti i započete su pripreme za montažu kružnog raskrižja.
Montažno kružno raskrižja biti će izvedeno s kompletnom prometnom signalizacijom i opremom u skladu s Pravilnikom o prometnim znakovima, signalizaciji i opremi na cestama, te se s toga mole vozači na oprezniju vožnju i da se prilagode vožnju novim uvjetima na spomenutom raskrižju.
Tehničke karakteristike montažnog kružnog toka:
Vanjski polumjer 13 m;
Širina jednog prometnog traka 6.50 m;
Polumjer unutarnjeg prstena iznosi 6 m izveden od plastičnih prepreka punjenim vodom (New yersey);
Dimenzije ulaznih privoza i izlaza prilagođene su postojećim asfaltiranim površinama;
Razdjelni otok montažnog tipa iz pravca Baderne dužine je 13 m i izveden također od plastičnih prepreka punjenim vodom (New yersey);
Razdjelni otok montažnog tipa iz pravca Baderne dužine je 6 m i uklapa se u postojeći razdjelni otok izveden od betonskih rubnjaka; (REX)