Posao u vrijeme koronavirusa: više od 60 novih zaposlenika u Transcomu tijekom korona krize

TRANSCOM ZAPOČEO ZA NOVIM KRUGOM ZAPOŠLJAVANJA I NUDI MOGUĆNOST RADA OD KUĆE
Transcom, multinacionalna tvrtka koje se bavi korisničkom podrškom  već  10 godina prisutna u Istri, započela je sa novim krugom zapošljavanja i nudi mogućnost rada od kuće.  Inovativan način rada u  razdoblju  korona krize koji jamči sigurnost svih naših djelatnika, kako onih već zaposlenih, tako i budućih. Naš je cilj dvostruki: osigurati rast poslovanja nudeći posao i brinuti se o socijalnim aspektima zapošljavanja na ovom području:  "Ponosni smo kako svaka pojedina osoba koja je dio naše tvrtke pomaže da nastavimo sa svojim radom, ne samo kao radnik, već  i  kao građanin, kako bismo svi zajedno podržali gospodarstvo Pule i Istre u ovom teškom trenutku." Izjavio je Ubaldo Urso, operativni menadžer i odgovorna osoba za ured Transcoma u Puli.

Tijekom 10 godina koliko je Transcom prisutan u Puli, tvrka je uvijek bila usmjerena na ozbiljnost ,pridavajući posebnu pozornost djelatnicima koji dolaze sa istarskog područja: cijele obitelji rade u Transcomu, mnogi mladi su našli posao tijekom školovanja, da bi nakon završenja školovanja ostali raditi. Velik broj bivših radnika odlučili su se na povratak radi stabilnosti koju tvrtka nudi. "Od prvih vijesti o širenju epidemije u Kini, počeli smo razmišljati o tome što bi moglo biti učinkovito rješenje za nastavak rada ako  virus stigne u Europu. Situacija u Italiji omogućila nam je da razmišljamo unaprijed, ubrzali smo naš projekt, koji je u izradi već neko vrijeme, kako bismo omogućili našim radnicima da rade od kuće.

Nakon prolaska početnog razdoblja dobili smo potvrdu učinkovitosti ovakvog načina rada i zato smo otvorili  pozicije za sve koji su se željeli pridružiti našem timu, s obzirom na sljedeću fazu rasta naše podružnice “, nastavlja Ubaldo Urso. U ovom izazovnom trenutku, posebno za sektor turizma, radnici Transcoma svakodnevno rade kako bi osigurali uslugu i visoke standarde kvalitete, također pružajući podršku onima koji tek od nedavno rade od kuće. Kako bi osigurao siguran rad i djelatnika i novih zaposlenika, Transcom je "digitalizirao" cijeli proces selekcije, zapošljavanja i obuke djelatnika putem posebnih tehnoloških platformi, dok se neki treninzi za koje se utvrdi da su važni još uvijek provode u učionici sa obveznim poštivanjem socijalne distance  i u punoj primjeni svih mjera koje su propisale nadležne institucije.

Čim to bude moguće, Transcom će organizirati događaj kojim će proslaviti 10 godina tvrtke u Puli (obljetnica je bila početkom svibnja), na kojem će moći nazočiti  svi djelatnici, zainteresirani građani i predstavnici vlasti, a to će biti idealna prilika za podjeliti sa svima razvoj tvrtke i  ciljeve  postignute u ovom konkretnom trenutku u kojem smo ujedinjeni  iako smo fizički daleko.

Za više informacija posjetite https://bit.ly/polasmartrec

(REX)

Video vezan uz članak

Facebook komentari