Porinu?e osmog broda za kompaniju Ray Car Carriers

TRE?E OVOGODIŠNJE PORINU?E BRODA ULJANIKA
U Uljaniku ?e sutra u subotu 5. srpnja u 11,45 sati s navoza 2 u more biti porinuta gradnja 478 - „CSCC Tianjin“ osmi i pretposljednji brod za kompaniju Ray Car Carriers. Rije? je o naprednijoj verziji ve? poznatih brodova iz serije za istog naru?itelja na kojima je, izme?u ostalog, poboljšan i ubrzan na?in ukrcaja automobila, a pove?an je i volumen tankova goriva što brodu omogu?ava ve?u autonomiju plovidbe. Ujedno, to ?e biti tre?e ovogodišnje porinu?e u Uljaniku od pet planiranih. Naime, sistem ukrcaja vozila na dosadašnjih šest brodova bio je spiralni, a sada je kaskadni što pojednostavljeno govore?i zna?i da se s automobilima ne mora kružiti kako bi se popeli na višu palubu ve? se kre?u?i u jednom pravcu odvoze na više palube. Tako?er, nova ina?ica broda ima za ukupno 450 prostornih metara ve?i volumen tankova goriva. Dakako, ova poboljšanja, koja su vlasniku broda iznimno važna pri eksploataciji imaju svoju cijenu, a to je za oko 100 ?etvornih metara manja površina garaža i za oko 100 tona manja nosivost broda što je zanemarivo u usporedbi s dobivenom brzinom ukrcaja i ve?im radijusom kretanja broda. Brod ?e na jedanaest paluba, od ?ega su dvije prilagodljive, a dvije oja?ane za transport težih  kamiona, mo?i prevoziti oko 4.900 automobila i kamiona uz nosivost od 12.200 DWT. „CSCC Tianjin“ dug je 176 metara, širok 31,1 i visok 14,5 - 30 metara. Do krajnje brzine od 20,8 ?vorova pri gazu od 7,7 metara porivat ?e ga Uljanik/MAN -B&W glavni motor oznake 8S50MC-C i snage 12.640 kW. Ugovor o gradnji ovog broda potpisan je 17. svibnja 2005. godine, a kobilica je položena u sije?nju ove godine.

Podaci o brodu:
Dužina 176 metara
Širina 31,10 metara
Visina 14,50 – 30 metara
Gaz 8,75 metara

Nosivost  DWT 12 200 tona
Brzina 20,8 ?vorova
Glavni stroj: Uljanik /MAN – B&W 8S50MC-C   12 640 kW/127 o/min