Politehnika Pula poziva na izložbu “Isprintaj ideju”

Politehnika Pula poziva na izložbu “Isprintaj ideju”-79467

SA EDUKATIVNO-INTERAKCIJSKE RADIONICE O 3 D PRINTANJU
Politehnika Pula, Visoka tehničko-poslovna škola, poziva Vas u petak 7. srpnja na zanimljivu izložbu na Rivu 6 u 17.00 sati. . Riječ je o rezultatima radionice i edukacije "Isprintaj svoju ideju", koju su nedavno ondje odradili učenici na 3D printeru.

Prošli petak je završena petodnevna radionica Isprintaj ideju, radionica o 3D tehnologiji printanja namijenjena učenicima. Radionicu je organizirala udruga ALUMNI Politehnike Pula zajedno sa Politehnikom Pula. Radionica se održavala u predavaonici Infolab Politehnike Pula gdje je svakom polazniku bilo omogućen rad na zasebnom računalu. Pod mentorstvom četiri članova ALUMNI udruge, tj diplomiranih politehničara, svaki polaznik je individualno kreirao te kompjuterski izradio vlastitu ideju modela koji se kasnije isprintao na 3D printeru. Kao završnica radionice, ovaj petak, 07.07.2017. sa početkom u 17:00 organizirana je izložba radova polaznika. Izložba je organizirana u galeriji Politehnike Pula. Svim polaznicima će biti podijeljene potvrde o sudjelovanju popratni materijal te njihov isprintani model. Isto tako, moći će se pogledati stalna izložba otvorena na Politehenici  ''Tri stoljeća Pule kroz tri kućna broja" . Ovim putem pozivamo polaznike, njihove roditelje i prijatelje, kao i sve zainteresirane da nam se pridruže na izložbi!

Također, podsjećamo da su u tijeku i upisi. Naime, Politehnika Pula objavila je  NATJEČAJ ZA UPIS STUDENATA U  I. GODINU  Kratkog stručnog studija Politehnike, Preddiplomskog stručnog studija POLITEHNIKE  i Specijalističkog diplomskog stručnog studija „KREATIVNI MENADŽMENT U PROCESIMA“ u akademskoj 2017./2018. godini. Upisi na specijalistički studij traju kontinuirano čitavo ljeto i to bez razrednog postupka!

Za preddiplomski studij prijave traju do 14. srpnja, a za specijalistički do 22. rujna!

Više na: http://www.politehnika-pula.hr/_news/41118/Natjecaj%20za%20upis%202017-18..pdf

(REX)