Okrugli stol o Hrvatskoj klupskoj rock sceni

"KIČMA" OTVORILA VRATA ROCK TEMAMA
Sinoć je Rijeci u okviru Kičme, riječkog sajma knjige održan okrugli stol o karakteristikama gradskih rock scena u Hrvatskim gradovima. Moderator Velid Đekić autor nedavno objavljene knjige 91. DECIBEL - vodič rock n roll Rijekom u goste je pozvao glazbenike Damira Urbana, Sandra Bastijanića, rock novinara Aleksandra Dragaša te bivšeg glazbenika  iz Pule, Nenada Marjanovića Frica. Aleksandar Dragaš osvrnuo se na centralizam u Hrvatskoj koji se iskazuje i u glazbi ustvrdivši kako su još uvijek glavni mediji u Zagrebu te kako se lokalne scene teško probijaju u njih. Dragaš smatra kako je nekoliko gradskih scena svoju prepoznatljivost izgradila na zvuku te kako su unatoč sveopćoj globalizaciji njihovi glazbeni izričaji ostali autentični. Damir Urban smatra kako je Rijeka u glazbenom smislu svoju prepoznatljivost osim u zvuku i interpretaciji izgradila kroz stav i priču. Sandro Bastijanić pokušao se prisjetiti bendova koji ga asociraju na neki grad pa je tako između ostalih izdvojio Crnu udovicu iz Dubrovnika dok je sve ostalo " bez geografskog određenja" te je dio jedne globalne glazbene scene.  Bivši glazbenik sada urednik portala Regional Express Nenad Marjanović napomenuo je kako se na njegovom portalu o glazbi rijetko piše te kako su tzv pulski "beskompromisni bendovi " bili beskompromisni, jer im kao igraćima sa margine nikad a nitko nije ni ponudio kompromis. Okrugli stol završio je riječima Aleksandar Dragaš rekavši kako po njegovim saznanjima trenutno u Zagrebu po raznim podrumima, garažama svira gotovo tisuću bendova te kako problem nije u kvantiteti nego u kvaliteti . (REX/Foto:Damir Strugar)

Facebook komentari