Održana akcija čišćenja posljednje divlje oaze u Poreču

Održana akcija čišćenja posljednje divlje oaze u Poreču-91248

ORGANIZATOR JE TZ GRADA POREČA
Ekološku akciju čišćenja posljednje divlje oaze i omiljene plaže Porečana Porto Bussola jutros je organizirala Turistička zajednica grada Poreča u povodu Svjetskoga dana turizma. Akcija je provedena u suradnji s učenicima Turističko-ugostiteljske škole Antuna Štifanića i zainteresiranim građanima, koji su sudjelovanjem željeli pridonijeti očuvanju toga prirodnog bogatstva.

„Redovito provodimo ekološke akcije u našemu gradu te nam se učinilo najprikladnijim upravo ovako obilježiti i Svjetski dan turizma. Potrebno je neprestano razvijati svijest o učincima turizma na naš okoliš i poticati građane na to da se više brinu o našemu prirodnom okolišu i društvenim vrijednostima koje ostavljamo u nasljeđe budućim generacijama”, izjavio je Nenad Velenik, direktor Turističke zajednice Grada Poreča.

Akcija čišćenja, za koju je svu potrebnu opremu osigurala Coca-Cola u Hrvatskoj, održana je u sklopu njezina društvenoodgovornog projekta Od izvora do mora. Projekt je usmjeren na čuvanje područja uz hrvatske vode – rijeke, jezera i obale Jadranskoga mora. U suradnji s nevladinim udrugama i institucijama potiču se i podržavaju akcije čišćenja obala te se podiže svijest građana o važnosti odgovornoga odlaganja ambalaže i čuvanja okoliša.

„Problem onečišćenja okoliša jedan je od najvećih s kojima se svijet danas suočava, stoga i u Coca-Coli neprestano tražimo nove načine za očuvanje prirodnih bogatstava i doprinos čistoći okoliša. Akcije čišćenja dio su naših napora kojima se nadamo pridonijeti manjemu zagađenju hrvatskih obala, mora, rijeka i jezera ambalažnim otpadom. Naš projekt Od izvora do mora ujedno prati Coca-Colinu svjetsku kampanju Svijet bez otpada, kojom je tvrtka javno obznanila cilj da do 2030. za svaku prodanu bocu ili limenku svojega napitka bilo gdje u svijetu osigurava povrat kako bi se oporabile i mogle ponovno iskoristiti”, istaknula je Boška Trbojević, direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću Coca-Cole HBC za poslovnu jedinicu Adria.

U projekt Od izvora do mora može se uključiti svaka udruga civilnoga društva koja u svojoj zajednici želi potaknuti i organizirati akcije čišćenja s građanima jednostavnom prijavom na mrežnoj platformi [url=http://www.odizvoradomora.hr]http://www.odizvoradomora.hr[/url]. Coca-Cola će opremom za čišćenje, uz podršku komunalne tvrtke za odvoz otpada, podržati 15 akcija čišćenja do kraja listopada, a nositelji će najuspješnijih akcija tijekom kojih se prikupi najveća količina otpada po sudioniku na kraju ovogodišnjega ciklusa projekta biti nagrađeni novčanim iznosima od 15 000, 10 000 i 5 000 kuna.

(REX)