Novi Zakon za pružanje usluga u turizmu najviše štiti potrošače

Novi Zakon za pružanje usluga u turizmu najviše štiti potrošače-85841

REGULIRA SE ODNOS ONLINE PUTNIČKIH AGENCIJA I POTROŠAČA
Danas je u prostorima HGK Županijske komore Pula održana edukacija o primjeni novog Zakona za pružanje usluga u turizmu.

Prezentacija Zakona i pregled ključnih izmjena održani su u organizaciji Sektora za turizam HGK i HGK Županijske komore Pula.

Operativnu primjenu novog Zakona u poslovanju pružatelja usluga u turizmu prikazao je Željko Trezner, viši predavač, dok je Vesna Boljunčić, voditeljica Službe turističke inspekcije – Područne jednice Pula, pojasnila prekršajne odredbe.

Za Regional Express je ukratko o novom zakonu govorio Boris Žgomba ispred Udruženja putničkih agencija pri HGK.
'Zakon je donesen krajem protekle godine s intencijom da Europsku direktivu o paket aranžmanima koja je donesena prije dvije godine aplicira na svaku zemlju članicu. Tim povodom je donesen Zakon o pružanju usluga u turizmu, a on u najvećoj mjeri mijenja prava potrošača jer se EU Komisija najviše vodila upravo zaštitom potrošača. Međutim ovdje imamo potrošače i one koji nude uslugu', rekao je Žgomba i pojasnio da se stvari mijenjaju na dijelu odnosa putničkih agencija i potrošača. Ne toliko klasičnih putničkih agencija, već online putničkih agencija s kojima potrošači nisu imali nikakvu garanciju ni sigurnost.

Osim online agencija, nove odredbe zakona obuhvaćaju i vodiče, zdravstveni turizam, brodove i druge usluge u turizmu, a sve u cilju zaštite potrošača, doznajemo u razgovoru s Borisom Žgombom, koji je ujedno i vlasnik i predsjednik uprave turističke kompanije Uniline, najvećeg hrvatskog touroperatora.
(Piše: Doris Floričić/Foto: Manuel Angelini)