ISDF: Nedostatak stru?nih kadrova u Gradu Puli

SVJESNO SE RADI NA TOME DA PULA POSTANE SELO
Danas je u prostorima ISDF-a održana konferencija za novinare gdje su na samom po?etku ?elnici stranke osudili barbarski ?in napada na novinara Jutarnjeg lista što je ništa drugo negoli pokušaj ubojstva, smatraju oni. Nadalje, ponovno su upozorili na postoje?i i predstoje?i prometni kolaps u gradu Puli, pa je bilo govora uglavnom o prometnim rješenjima koje ?ekaju svoje ostvarenje u ladicama, a odnose se ve?inom na izgradnju kružnih tokova i uvo?enje jednosmjernih ulica što je po Zenzerovi?u jedino rješenje kojemu Pula može pribje?i kako bi riješila postoje?u prometnu situaciju. Prema ve? predloženom i 3 milijuna kuna pla?enom stru?nom projektu, kružni tok bi se trebao napraviti na Trgu Republike i u Šijani kod benzinske, ?ime bi se dobila bolja proto?nost prometa i uklonili bi se semafori, a riva bi se znatno rasteretila i postala jednosmjerna ulica. Osim toga, u Šijani bi se autobusno ugibalište iz Splitske ulice gdje autobusi jedva prometuju kraj hotela Rivijera, gdje nemaju ni prednost ni preglednost, prebacilo u Ulicu Starih statuta što bi ubrzalo i pojednostavilo njihov promet. Nažalost, imamo i situaciju da Grad Pula ko?i one projekte koji bi se ostvarili, pa je tako ove godine trebala biti asfaltirana zaobilaznica što je u nadležnosti poduze?a za ceste, no grad je rekao "NE" jer eto ima neke druge planove, isti?e Smilovi? iz ISDF-a. Blaškovi? Dario, ?lan predsjedništva ISDF-a, podsjetio je da je i prometovanje od Ulice 43. istarske divizije preko Trš?anske do Industrijske trebalo biti jednosmjerno, što su na prijedlog ISDF-a vije?nici mjesnog odbora u ožujku 2006. i usvojili te uputili Poglavarstvu, me?utim do danas nisu dobili odgovore niti su zapo?eti radovi, a situacija se mogla riješiti prema primjeru Kaštanjera. Umjesto toga, u Pulu ?e se prema postoje?em "rješenju" ulaziti preko parkirališta, a gužva ?e se samo preseliti na drugu lokaciju, što dokazuje da Pula nema smislenu prometnu politiku ni dovoljno stru?ne ljude koji bi se njome bavili, isti?e Zenzerovi?. Danas je izme?u ostalog ponovno upozoreno na izrazito neefikasne autobusne linije koje bi trebale smanjiti prometovanje osobnim automobilima, s obzirom da Pulom dnevno prometuje 37.131 vozilo, dok imamo, nažalost, situaciju da se u Puli autobusom voze penzioneri i srednjoškolci, dakle oni kojima je taj prijevoz financiran. Uzrok tome, nastavlja dalje Zenzerovi?, je taj što ti autobusi prometuju svakih 20, umjesto svakih 10 minuta, što bi zasigurno pove?alo njihovo korištenje. Zbog svega toga, ispada da netko sustavno radi na tome da Pula postane selo i izgubi sva svojstva grada, zaklju?uje Zenzerovi?, što je izazvalo burne reakcije novinara koji su pitali: Zašto bi to nekome bio cilj? Odgovore treba potražiti od nekih ?elnih ljudi Županije kojima je, ?ini se, interes da neki drugi gradovi dobiju na važnosti, nastavlja dalje Zenzerovi?, pozivaju?i na kraju sve prisutne novinare na slijede?u tiskovnu u jesen, kada bi se navodno trebao po?eti graditi kružni tok u Šijani. (D.F.)