Najbolji odmor na svijetu – u Istri

Najbolji odmor na svijetu – u Istri-56966

TZ ISTRE ZAPOČELA VELIKU PROMOCIJSKU KAMPANJU 'SHARE ISTRIA'
Share Istria - prijavi se i osvoji sedmodnevno taylor made, besplatno putovanje u Istru!
Turistička zajednica Istarske županije započela je u petak 27. ožujka veliku promocijsku kampanju pod nazivom Share Istria. Radi se o targetiranom međunarodnom pozivu za sve influencere, opinion leadere, blogere, putopisce i autore na društvenim mrežama, i to onima koji imaju više od 5.000 fanova ili followera. Prijavom na poziv, ulazi se u krug odabira za osvajanje sedmodnevnog besplatnog putovanja i boravka u Istri u periodu od 16. svibnja do 31. srpnja 2015.

Prijave se primaju od  27. ožujka do 22. travnja, a među njima se biraju pobjednici - voditelji ekipa. Odabrani voditelji imaju pravo sa sobom povesti jednog prijatelja, koji također mora biti prisutan na društvenim mrežama. Svakog tjedna u Istri će boraviti po tri tima istovremeno, a svaki tim sastavljen je od voditelja i njegovog prijatelja.
Obveza odabranih timova je da za vrijeme svojeg boravka u Istri svakodnevno na društvenim mrežama ili svojem blogu objave minimalno dva posta vezana uz dnevne doživljaje na putovanju. Odabrani timovi boravit će na jedinstvenom otoku/svjetioniku Porer u medulinskom akvatoriju, kao i u luksuznom hotelu Lone u Rovinju ili malom obiteljskom hotelu Kaštel u Motovunu, a svaki će im dan biti ispunjen raznim aktivnostima u organizaciji Turističke zajednice Istre.

Planira se posjet itinererima u kojima je Istra najbolja: poznatim vinskim podrumima uz degustaciju vina, kantinama najboljih svjetskih maslinovih ulja, adrenalinskim parkovima i raznovrsnim atrakcijama širom Istre. Dani će im biti ispunjeni i organiziranim tečajevima ronjenja, jedrenja, a moći će se okušati i u plesnim radionicama ili naučiti osnove somelijerskog zvanja upoznajući istarska vina, kao i kušati maslinova ulja, tragati za tartufima ili spuštati se u istarsko podzemlje. Tu je naravno i posjet širokoj paleti evenata, od megaspektakla Red Bull Air Racea u Rovinju, umaškog ATP-a, do festivala plesa u Svetvinčentu, filma u Motovunu i uprizorenja romana Julesa Vernea u Pazinu do koncerata u Areni.
Svaki će tjedan biti ispunjen drugačijim aktivnostima kroz koje će odabrani „natjecatelji“ moći iskusiti ono najbolje što Istra ima, od mora i plaža preko enogastronomije i kulture pa sve do aktivnog turizma.

Nakon svakog tjedna bira se najbolji tim koji ulazi u konkurenciju za osvajanje glavne nagrade u vrijednosti od 10 tisuća eura. Najbolji tim se odabire po kriteriju: koliki je ukupni broj postova objavljen, koliki je njihov reach te kvaliteta objavljenih sadržaja.
Svi zainteresirani za osvajanje zanimljivog boravka u Istri mogu se prijaviti na natječaj na web stranici [url=http://www.shareistria.com]http://www.shareistria.com[/url].
 

Projekt je tek djelomice sličan onome kojeg je prije nekoliko godina pokrenula australska Turistička zajednica pod nazivom "Najljepše radno mjesto na svijetu - čuvar plaže koraljnog grebena“. Inicijativa Turističke zajednice Istarske županije je drugačija, vrlo atraktivna i inovativna i na ovaj će način doprinijeti promociji Istre i Hrvatske, njenih ljepota i doživljaja s Poluotoka.

Istarska turistička zajednica za ovaj je značajan projekt pripremila cjelokupnu pozivnu kampanju, promotivne video spotove te uspostavila poseban web portal na kojem će se objavljivati, pratiti i vrednovati sadržaji. Po objavi poziva kreće se i s oglašavanjem projekta Share Istria na važnim svjetskim portalima, putem priopćenja, PR agencija, ispostava Hrvatske turističke zajednice u inozemstvu, newslettera, kao i svih društvenih mreža, putem vlastitih profila, ali i onih turističkih zajednica te hotelskih kuća u Istri.

Ovaj natječaj predstavlja dodatni iskorak u promociji Istre kao atraktivnog turističkog odredišta cjelogodišnjeg turizma s odličnom ponudom aktivnosti i proizvoda kako na obali, tako i unutrašnjosti, putem društvenih mreža i široke medijske prisutnosti na najznačajnijim svjetskim TV postajama.
Istovremeno je to i nastavak snažne promocije u posljednje tri godine u kojima je Istra uložila značajan trud i napor u PR aktivnostima. U tom je periodu Turistička zajednica Istarske županije organizirala studijska putovanja za brojne strane novinare specijalizirane za razne segmente turizma - od kulture preko festivala i velikih manifestacija, enogastronomije pa sve do cikloturizma i trekkinga i to iz ciljanih tržišta poput njemačkog, nizozemskog, američkog, talijanskog, austrijskog, španjolskog, britanskog i francuskog. To je rezultiralo brojnim reportažama u svjetskim medijima uglednih turističkih novinara koji su u organizaciji TZ-a boravili u Istri pa i uvrštenjima u brojne eminentne svjetske turističke vodiče.

Istra je na ovaj način stekla nemjerljivu reputaciju u smislu izbora, odnosno dodijeljenih priznanja i nagrada najutjecajnijih medija diljem svijeta. Medijska vrijednost objavljenih članaka na godišnjoj razini premašuje iznos od 150 milijuna kuna.
Među deset najboljih destinacija na svijetu Istru su među ostalim uvrstili National Geographic Traveler, CNN, USA Today, Huffington Post, Fodor's, Reader's Digest, Wine Enthusiast te mnogi drugi.
Promotivni spot kampanje dostupan je na sljedećoj poveznici:
» link