Na predavanje pozivaju se svi nastavnici, suradnici, studenti,..."/>

Na Politehnici predavanje ‘LinkedIn - društvena mreža - Kakve nam mogućnosti pruža?’

Na Politehnici predavanje ‘LinkedIn - društvena mreža - Kakve nam mogućnosti pruža?’-74388

PONEDJELJAK, 9. SIJEČNJA U 15:30 SATI
U ponedjeljak 09.01.2017. u 15,30 u dvorani Luciano Delbianco, Danijel Bićanić - poslovni konzultant, prodajni trener i coach održat će predavanje: "Linked - društvena mreža - KAKVE NAM MOGUĆNOSTI PRUŽA?"
Na predavanje pozivaju se svi nastavnici, suradnici, studenti, alumni i građani.

LinkedIn – kakva je to društvena mreža?
LinkedIn je društvena mreža namijenjena isključivo poslovnom umrežavanju, bilo da ste:  
- osoba koja traži posao
- poslodavac koji traži kvalitetnog djelatnika
- poduzetnik/ca ste u potrazi za novim partnerima ili potencijalnim klijentima
- institucija koja se želi profilirat

LinkedIn broji preko 460 milijuna članova diljem svijeta, u Europi preko 110 milijuna te je iz godine u godinu sve popularnija i u našoj regiji. Samo u Hrvatskoj, LinkedIn broji oko 420 tisuća korisnika, više od Instagrama i Twittera zajedno. Sve je više prodajnih profesionalaca, poslodavaca, poduzetnika, institucija i zaposlenih i nezaposlenih osoba koji su prepoznali ovu društvenu mrežu kao odličnu platformu za povećanje prodaje.

"Social selling" je pojam koji morate razumjeti kako biste shvatili na koji način vam LinkedIn može biti od koristi. Njime želimo doći na mjesto na kojem se nalazi i informira, prosječni moderni kupac/klijent ili poslodavac.

Ciljevi "social sellinga" su:
•    povezivanje s ciljanim klijentima/kontaktima
•    davanje vrijednosti
•    sklapanje veze temeljene na povjerenju
•    te u konačnici izgradnja dugoročnog odnosa

Ovakav pristup društvenim mrežama osigurava brže i lakše ostvarivanje kontakata s ciljanim klijentima te, što je najvažnije, ovim načinom komunikacije u mogućnosti smo izgraditi bolji odnos sa klijentima/kontaktima nego dosad.

Kakve veze ima Linkedin i "social selling" s nekime tko tek ulazi na tržište rada ili razvija nove poslovne pothvate?

Obje skupine ljudi imaju velike koristi od LinkedIna jer je ova društvena mreža odlična baza podataka kvalitetnih poslovnih kontakata s kojima se možete vrlo lako povezati i razviti odnos.

Profil na LinkedInu nam služi za sljedeće:
•    zamjena za vizitku
•    istraživanje tržišta ( bilo da tražite poslodavce ili nove klijente)
•    pronalaženje ciljanih klijenata/kontakata/poslodavaca
•    učinkovitije povezivanje sa klijentima/kontaktima/ poslodavcima
•    lakše stupanje u kvalitetan poslovni odnos ciljanim klijentima/kontaktima/poslodavcima
•    razvoj odnosa na temelju davanja dodane vrijednosti i koristi klijentima
•    odlična platforma za osobno profiliranje/izgradnju osobnog branda...
•    informiranje o događajima, novim uslugama, aktivnostima...

 

Danijel Bićanić - poslovni konzultant, prodajni trener i coach
Danijel Bićanić započinje 1998. godine profesionalnu karijeru na prodajnim i rukovodećim mjestima u njemačkom i hrvatskom hotelijerstvu.

2003. godine ulazi u svijet poslovne edukacije usavršavanjem na području trenerstva i coachinga. Narednih 4 godine radi kao direktor prodaje i prodajni trener u dvije edukacijske kuće. 2007. godine osniva Bićanić Consulting kroz koji će hrvatskim tvrtkama ponuditi jedinstveni koncept primjenjive prodajne edukacije i savjetovanja temeljenog na prodajnoj stvarnosti i specifičnostima hrvatskog tržišta i gospodarstva.

U slijedećih 9 godina više od 150 tvrtki (aktivnih u b2b prodaji, b2c prodaji, maloprodaji te telefonskoj prodaji) angažira Danijela Bićanića u projektima poboljšanja prodajnog poslovanja. Kao konzultant i trener radi u Hrvatskoj, Švicarskoj, Njemačkoj i Češkoj Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Srbiji i na Kosovu.

U ulozi prodajnog coacha imao je priliku prisustvovati na više od 5500 b2b prodajnih razgovora te pratiti preko 8000 maloprodajnih razgovora. Kroz Bićanić prodajne treninge prošlo je više od 1500 prodajnih djelatnika, voditelja prodaje i menadžera prodaje.

Navedena iskustva su omogućila Danijelu Bićaniću pružanje konkretne pomoći klijentima na poljima izrade učinkovitih prodajnih strategija, poboljšanja prodajne organizacije i razvoja kvalitetnih rješenja za upravljanje prodajnom radnom snagom. Te su teme postale fokus u radu Bićanić Consultinga koji je usmjeren ostvarivanju mjerljivih rezultata u prodajnom poslovanju i prodajnoj edukaciji klijenata.

Danijel Bićanić je redovit kolumnist u mjesečniku Poslovni savjetnik i gost-predavač na konferenciji Superprodavač gdje ga sudionici svake godine biraju među top-predavače.

U 2012. se certificira za SDI facilitatora, svjetski poznati i priznati alat u analizi sustava motivacijskih vrijednosti djelatnika, timova i organizacija, a koji se koristi u prevenciji konflikata i za unapređenje komunikacije unutar tvrtki.

2015. godine pohađa AOEC (Academy of Executive Coaching).

Isto tako, autor je tri knjige sa tematikom prodaje, savjetovanja u upravljanju prodajom i tržišta prodajne radne snage.

Tečno govori njemački i engleski te na tim jezicima također održava treninge, seminare i predavanja u Njemačkoj, Švicarskoj i Češkoj.

U slobodno vrijeme bavi se podučavanjem Ving Tsun kung fua koji podučava u Rijeci, Zagrebu, Srbiji, BiH te Makedoniji.
(Rex)