Mercator otvorio svoj prvi supermarket u Pore?u

OBJAVA ZA MEDIJE
Jedan od vode?ih trgova?kih lanaca u Hrvatskoj Mercator otvorio je svoj prvi supermarket u Pore?u, na adresi Vukovarska 19, u neposrednoj blizini centra grada. Na oko 1200 m2 prodajnog prostora, kupci mogu na?i veliki izbor prehrambenih i neprehrambenih artikala, svježeg vo?a i povr?a, kruha i pekarskih proizvoda te mesa. Tako?er na raspolaganju su 24 besplatna parkirna mjesta, a zaposleno je  35 djelatnika. Supermarket u Pore?u tre?a je trgovina koju je Mercator otvorio na podru?ju Istre u posljednjih mjesec dana i ukupno 102. trgovina s market programom. „Po?etkom ove godine najavili smo investicije u nove objekte te otvorenje novih trgova?kih i Mercator centara, kao i preure?enje postoje?ih objekata. Nedavno smo otvorili nove trgovine u Umagu i Puli, a osim toga imamo i prodavaonice Novigradu i Senju te velike Mercator centre u Puli i Rijeci.  Izuzetno nam je drago da tom broju sada priklju?ujemo i supermarket u Pore?u. Prema našoj strategiji razvoja i širenja orijentirani smo na  podru?je Istre, za koju smo i emotivno vezani budu?i da smo upravo u ovoj regiji otvorili svoj prvi centar 2000. g. u Puli. Uskoro ?emo otvoriti i prodavaonicu u Buzetu, a do kraja godine otvorit ?emo i veliki trgova?ki centar u Labinu. Ovo je prva Mercator trgovina u Pore?u, ali za sigurno ne?e ostati i jedina. „, izjavio je prilikom otvorenja, direktor investicija i razvoja Mercator-H Ivica Župeti?. Prisutnima se obratio i gradona?elnik Pore?a Edi Štifani?, koji je pozdravio dolazak Mercatora u Pore? i izrazio svoje zadovoljstvo što je jedan tako moderan i respektabilan trgova?ki lanac upotpunio ponudu grada Pore?a. Kao moderna i razvojna tvrtka, koja prati kretanja u svjetskoj trgovini, na?in života i navike kupovanja, na?ine provo?enja slobodnog vremena i sli?no, Mercator u svojoj ponudi nudi nekoliko linija trgova?ke marke od kojih svaka zadovoljava odre?ene potrebe kupaca. Uspješan razvoj Mercator linija potvr?uje njihova kvaliteta, koja osigurava zadovoljstvo kupaca i stalni rast udjela u prodaji. U ponudi je trenutno preko 1100 proizvoda trgova?ke marke koje su cjenovno povoljnije, ali kvalitetom konkuriraju poznatim brandovima. M linija sadrži proizvode za svakodnevnu uporabu u doma?instvu, koji se odlikuju odli?nim odnosom izme?u cijene i kvalitete. Pri odabiru proizvoda ideja vodilja bila je i ostala ponuditi kvalitetne proizvode priznatih, hrvatskih i stranih proizvo?a?a po povoljnoj cijeni. Osim toga, u ponudi je i dje?ji program Lumpi, linija kvalitetnih kozmeti?kih proizvoda Potpuna njega te proizvodi Zdrav život. (REX)